ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سمینار "آموزش وبلاگ‌نویسی ویژه بانوان" روز سه‌شنبه ‪ ۲۸‬آذر ماه توسط دفتر امور زنان سپاه در مجتمع فرهنگی هنری اسوه برگزار می‌شود.
این سمینار با تاکید بر ترویج فرهنگ، ارزش‌های اسلامی و اطلاع‌رسانی در خصوص مباحث مربوط به خانواده برگزار می‌شود و حضور افراد با ثبت نام قبلی رایگان است.
در گزارش دبیرخانه این سمینار آمده است "در وبلاگستان وبلاگ فارسی زبان، جلوه و عملکرد وبلاگ‌های دینی، مذهبی و قرآنی به ویژه در کشور ما جذاب، قوی، پربار و پرمخاطب نیست."

"به همین دلیل باید وبلاگستان دینی، قرآنی و مذهبی را به گونه‌ای آموزش داد که بتوانند افراد جامعه از همه اقشار را به خصوص جوانان و اقشار غیر مذهبی را به وبلاگ‌های خود جذب کنند."

در این گزارش، جذابیت و کیفیت محتوای وبلاگ، تداوم در ارایه مطالب جدید، کشف منابع، راه‌ها، مسیرهای ذخیره اطلاعات، دانش و مفاهیم و در نهایت ارایه و نمایش مطالب از مهمترین جذابیت‌های وبلاگ‌ها برای مخاطبین توصیف شده است.

  • ۸۵/۰۹/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">