ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سمینار سایبروم در تبریز برگزار شد

| شنبه, ۹ آذر ۱۳۸۷، ۱۱:۱۷ ق.ظ | ۰ نظر

کمپانی سایبروم دومین سمینار نمایندگیهای خود را به همت فناوران اطلاعات شمالغرب در تبریز برگزار کرد.

در این سمینار که با هدف معرفی محصولات جدید این کمپانی و اشاعه فرهنگ کاربرد درگاههای امنیتی برگزار شده بود جدیدترین دستگاه UTM سایبروم رونمایی شد.

در این سمینار که با حضور فعالان IT شمالغرب کشور و همچنین نمایندگان سازمانها و ارگانهای دولتی برگزار شده بود ، کومارسورندر-مدیرمنطقه خاورمیانه سایبروم به ارائه اهداف این کمپانی به منظور ارائه بهترین راه حلهای امنیتی به کاربران پرداخت و از ویژگیهای محصولات سایبروم سخن گفت.

او با اشاره به اینکه سایبروم یک کمپانی هندی- امریکاایست،گفت: با وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی موجود بین ایران و آمریکا اما هیچ گونه محدودیتی ببرای استفاده کاربران ایرانی از این محصولات وجود ندارد ، چرا که لایسنس محصولات سایبروم به نام خود کاربر صادر شده و ملیت او ملاک محسوب نمی شود.

سورندر به یکی از مشخصات ویژه محصولات سایبروم اشاره کرد و گفت : یکی از وجوه تمایز سایبروم با دیگر محصولات مشابه، شناسه محور بودن آن ها است. یعنی محصولات سایبروم بر اساس شناسه کاربران، آنها را کنترل و شناسایی می کنند و نه بر اساس IP.

او دلیل بکارگیری این تکنولوژی را منحصربفرد بودن کاربران توصیف کرد و گفت : 50 درصد تهدیدات در سازمانها منشا داخلی دارد و به صرف اینکه کاربران از روی IP کنترل شوند تنها کافی نیست زیرا ممکن است چند کاربر بصورت تصادفی از یک رایانه و یک IP به شبکه متصل شوند و این امر تشخیص یافتن مخرب و درنظرگرفتن محدودیت برای او را مشکل می سازد به همین منظور سایبروم در محصولات خود از لایه هشتم برای کنترل این فرآیند استفاده کرده است.

در ادامه سورندر کومار به معرفی 4 دستگاه جدید این کمپانی پرداخت و افزود: سایبروم در نظر دارد تمام سطوح کاربران را پوشش دهد ، به این معنا که محصولات متنوعی را به منظور استفاده سازمانها در ابعاد مختلف و تعداد دسترسیهای متفاوت طراحی می کند.

او به این قابلیت که محصولات سایبروم توانایی شناسایی بیش از 40 میلیون آدرس فیلتر شده اینترنتی را دارتد اشاره کرد و گفت : تمام سعی ما ارائه سرویس دهی و پشتیبانی مناسب به مشتریانمان است و به همین خاطر سرویس دهی Online را به مشتریان ارائه می دهیم.

سورندر افزود: همانطور که محصولات این کمپانی ضریب خطای بسیار پایین یک به میلینیوم دارند ، ما نیز ضریب خطای خود را در امر پشتیبانی بهئ صفر رسانده ایم و بر این امر متعهدیم.

  • ۸۷/۰۹/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">