ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سمینار ICT یا نقش فناوری ارتباطات و اطلاعات در توسعه دولت دانشگاه و صنعت و همکاری متقابل بین آنها در راستای همکاری های این سه بخش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید جواد رضوی پور با بیان این مطلب افزود: امیدواریم که این سمینار بتواند در جهت ارتقاء سطح همکاری های سه جانبه دولت دانشگاه و صنعت موثر بوده و بحث همکاری های دانشگاه و صنعت را که همواره در کشور ما مهجور مانده را فعال تر از پیش سازد.
وی با اشاره به فعالیت های پژوهشی دانشگاه آزاد شیراز افزود: دانشگاه آزاد شیراز تا کنون 171 طرح پژوهشی را به نتیجه رسانده که این نشان دهنده فعالیت چشمگیر این دانشگاه در بحث پژوهش است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز اضافه کرد: اگرچه فعالیت پژوهشی واحد شیراز رشد قابل قبولی داشته اما این واحد در نظر دارد تا در راستای اهداف کلان خود پژوهش را به یکی از فعالیت های اصلی اساتید و دانشجویان خود تبدیل کند.
رضوی پور ادامه داد: در راستای این هدف سعی خواهد شد که نسبت استاد به دانشجو و گسترش مقاطع تحصیلات تکمیلی به خصوص مقطع دکتری را که یکی از اهداف کلی دانشگاه آزاد نیز بوده به سطح قابل قبولی برسانیم.

  • ۸۵/۰۷/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">