ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سهام شرکت ارتباطات سیار را به مردم واگذار کنید

| چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۸۵، ۱۱:۵۵ ق.ظ | ۰ نظر

سعید کریمی ـ در جلسه عصر روز گذشته، مجلس شورای اسلامی به شرکت مخابرات ایران پیشنهاد کرد تا سهام شرکت ارتباطات سیار را از طریق بازار بورس به مردم واگذار کند.

«رمضانعلی صادق‌زاده» رییس کمیته مخابرات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: در جلسه عصر روز گذشته که با حضور رییس هیأت مدیره، مدیرعامل در اعضای هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران و اعضای کمیته مخابرات مجلس برگزار شد، عملکرد و وضعیت موجود و برنامه‌های ‌آتی مخابرات در راستای برنامه چهارم توسعه در حوزه‌های تلفن سیار،‌ثابت و دیتا بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه تلفن ثابت مقرر شد برای افزایش ضریب نفوذ به صورت بی‌سیم و کابلی اقدام شود و تا پایان سال، 12 هزار فیش واگذار نشده تلفن ثابت در تهران به متقاضیان تحویل داده شود.

تا پایان سال جاری یک میلیون سیم‌کارت اعتباری در شهر تهران واگذار کند.

صادق‌زاده در خصوص توصیه‌ها و پیشنهادهای مجلس در خصوص مباحث مطرح شده گفت: از مخابرات خواسته شد تا در رقابت با بخش خصوصی از واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری صرف‌نظر کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به شرکت مخابرات ایران پیشنهاد کردیم که بیش از این شرکت ارتباطات سیار خود را توسعه نداده و ثبت‌‌نام سیم‌کارت انجام ندهد و توسعه تلفن سیار را از طریق بخش خصوصی پیگیری کند.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی به مخابرات پیشنهاد کرده است تا سهام شرکت ارتباطات سیار خود را از طریق بورس به مردم واگذار کند.

  • ۸۵/۰۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">