ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سومین رویداد از مجموعه رویدادهای هم آفرینی همراه اول با مشارکت دانشگاه شیراز برگزار می شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، این رویداد با رویکرد انتخاب طرح یا کسب و کارهای نوپا و نوآور در حوزه اینترنت اشیاء، تیرماه سال جاری در شهر شیراز، برگزار خواهد شد.

 رویدادهای هم آفرینی همراه اول، با رویکرد رویدادهای متداول در این حوزه و انتخاب کسب و کارهای نوپا برگزار می شود. در این رویدادها با در نظر گرفتن فضای حاکم بر اکوسیستم کارآفرینی کشور و برطرف کردن نقاط ضعف موجود در رویدادهای مشابه فعلی و نیز نیازهای همراه اول، بومی سازی های لازم صورت پذیرفته است.

این رویدادها با نگاه حمایت همراه اول از کسب و کارهای نوپا و نوآور و همچنین ایجاد فضای کارآفرینی به نام رویدادهای «هم آفرینی» نامگذاری شده است.

موضوع طرح های نوآورانه این رویداد در سومین دوره خود، اینترنت اشیاء(IoT)، تحلیل داده ها(Data Analytics)، فین تک و گردشگری است.

 تیم های علاقه مند جهت شرکت در رویداد، می توانند تا ۹ تیر ماه از طریق لینک www.mci.ir/hamafarini ثبت نام کنند. ارزیابی اولیه طرح ها توسط کمیته تخصصی انجام شده و تیم ها جهت شرکت در رویداد انتخاب و پس از داوری، طرح های برگزیده انتخاب می شوند. در روز اختتامیه، ۳ طرح برتر معرفی و علاوه بر دریافت جوایز ارزنده، امکان مذاکره جهت حمایت همراه اول از تیم های برتر آغاز خواهد شد. پیش رویداد این رویداد در روز ۱۴ تیر و اختتامیه در روز ۲۸ تیرماه برگزار می شود.

لازم به ذکر است، همراه اول، حامی اول نوآوری، در دو دوره پیشین رویدادهای هم آفرینی پذیرای ۴۳۹ تیم بوده است که از این تعداد ۷۷ تیم به مرحله داوری راه یافتند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">