ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سومین نمایشگاه اله‌سیت برگزار می‌شود

| يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۸۵، ۰۶:۳۲ ب.ظ | ۱ نظر

مسوول روابط عمومی سازمان آمار،اطلاعات و خدمات کامپیوتری شهرداری مشهد از برگزاری سومین نمایشگاه فناوری اطلاعات، نرم‌افزار و شهر الکترونیکی (اله سیت) در آذر ماه سال جاری در مشهد خبر داد.
مجید مصطفوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:

از همه شرکتهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با گرایش خدمات الکترونیکی (نرم افزار،سخت افزار و شبکه) برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده است.
وی عمده ویژگی این نمایشگاه را فعالیت در زمینه شهرهای الکترونیکی بر شمرد و اظهار داشت: آشناسازی مدیران با مدیریت شهری مبتنی بر فناوری اطلاعات، ارائه فعالیتهای انجام شده در حوزه خدمات الکترونیکی شهری توسط شهرداری مشهد، معرفی طرح پایلوت شهر الکترونیکی مشهد و قابلیتهای سرمایه گذاری در اجرای این پروژه ملی از مزایای این نمایشگاه در سالهای گذشته بوده است.
او گفت:این نمایشگاه تنها نمایشگاه فناوری اطلاعاتی است که مدیران شهری را از سراسر کشور دعوت می‌کند به گونه‌ای که سال گذشته ‪ ۳۰۰‬نفر از مدیران شهری کشور به این نمایشگاه دعوت شده بودند.
وی اظهار داشت:نمایشگاه فناوری اطلاعات، نرم‌افزار و شهرالکترونیک موسوم به "اله سیت" یکی از دو نمایشگاه ‪ IT‬کشور می‌باشد که از شورای عالی اطلاع رسانی مجوز برگزاری دارد.

  • ۸۵/۰۵/۰۸

نظرات  (۱)

salam khaheshmand ast tarikh bargozariye namayeshgah ra tashih farmaeid. az 25 ta 29 day mah 85

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">