ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیم کارت دولتی گران می شود

| جمعه, ۴ خرداد ۱۳۸۶، ۰۶:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

رییس انجمن صنفی فروشندگان سیم‌کارت تلفن همراه گفت: به‌زودی شاهد افزایش مجدد قیمت سیم کارت‌های قدیمی ‌اپراتور اول یعنی کدهای‌ یک و دو خواهیم بود.

افشار فروتن لاریجانی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی وضعیت بازار خرید و فروش سیم‌کارت‌های تلفن همراه اظهار کرد: اعتماد و اطمینان خاصی از طرف مشترکان نسبت به سیم‌کارت‌های اپراتور اول به وجود آمده و مردم به دلیل ثابت بودن و مشخص بودن میزان تعرفه و از طرفی شفاف بودن موارد مرتبط با این سیم‌کارت‌ها مردم گرایش بیش‌تری به این سیم کارت‌ها نشان دادند.
رییس انجمن صنفی فروشندگان سیم کارت تلفن همراه، گفت: همیشه می‌توان از روی قیمت سیم‌کارت‌ها در بازار میزان تقاضا را مشخص و پیش‌بینی کرد، به این معنی که هر چقدر تقاضا افزایش یابد فروشندگان در بازار قیمت‌ها را افزایش می‌دهند، بنابراین در مورد سیم‌کارت‌های اپراتور اول به دلیل اتفاقاتی که در ماه اخیر شاهد بودیم و احساس نبود اطمینانی که بعضا به وجود آمده، قیمت سیم‌کارت‌های اپراتور اول افزایش خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار ایسنا سیم‌کارت کارکرده با کد یک تا 470 هزار تومان خریداری شده و تا 485 هزار تومان به فروش می‌رسد، سیم‌کارت‌ صفر با کد دو در بازار امروز تهران تا 465 هزار تومان خریداری شده و تا 480 هزار تومان به فروش می‌رسد و سیم‌کارت صفر با کد سه به مبلغ تا 410 هزار تومان خریداری و تا 430 هزار تومان فروخته می‌شود؛ همچنین سیم‌کارت صفر با کد چهار نیز تا 315 هزار تومان خریداری شده و تا 335 هزار تومان به فروش می‌رسد.
همچنین سیم‌کارت صفر با کد پنج نیز تا 345 هزار تومان خریداری شده و تا 360 هزار تومان به فروش می‌رسد و قیمت خرید سیم‌کارت صفر با کد شش تا 330 هزار تومان و قیمت فروش آن تا 350 هزار تومان است اما سیم‌کارت صفر با کد هفت نیز تا 305 هزار تومان خریداری شده و با قیمت 320 هزار تومان به فروش می‌رسد که قیمت سیم‌کارت یک و هفت نسبت به چند روز گذشته تا پنج هزار تومان افزایش داشته است.

  • ۸۶/۰۳/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">