ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به تأخیر در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، از بکارگیری مجموعه‌های مختلف برای جبران عقب ماندگی در راه‌اندازی این شبکه خبر داد.

ابوالحسن فیروزآبادی بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرکز داده اینترنتی امین در حوزه‌های علمیه خواهران در گفتگو با خبرنگاران پیرامون دلیل تأخیر در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات اظهار داشت: شبکه ملی اطلاعات یک کار نسبتا بزرگ و سنگین است و به دلیل اینکه از نوع خودش در دنیا منحصر به فرد است و با توجه به تغییر و تحولاتی که در حوزه تکنولوژیک مشاهده می‌شود، این شبکه برای ما نسخه نهایی خواهد بود.

به گزارش مهر، وی اضافه کرد: متأسفانه تا حالا سند مناسبی که دارای مشخصات فنی و زمان بندی مشخص باشد و اینکه شاخص‌های اندازه‌گیری داشته باشد که چند درصد از شبکه ما ملی است، تهیه نشده است.

فیروزآبادی از بکارگیری ظرفیت مجموعه‌های مختلف برای جبران عقب‌ماندگی در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات خبر داد و اظهار داشت: به زودی کار مشترکی را با وزارت ارتباطات به صورت فشرده از طریق جذب متخصصان دانشگاهی و افرادی که در شرکت‌های تابعه این وزارتخانه، مدیران وزارت و حتی متخصصان اپراتورهای ثابت و موبایل خواهیم داشت و در یک کار فشرده، سند فنی که ابعاد فنی و شاخص‌های اندازه‌گیری شبکه ملی اطلاعات مشخص باشد را تهیه می‌کنیم.

دبیر شورای عالی فضای مجازی ابراز امیدواری کرد که عقب ماندگی در راه‌اندازی این شبکه که از منویات مقام معظم رهبری است، جبران شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">