ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات درباره امکان فیلتر شبکه‌های اجتماعی در مقاطع خاص مانند زمان انتخابات اظهار داشت: این کار برخلاف سیاست‌های دولت است و اگر شبکه‌ای اجتماعی قوانین کشور را محترم می‌شمارد دلیلی بر قطع آن وجود ندارد.
به گزارش خبرآنلاین، محمود واعظی در نشست خبری با خبرنگاران پس از جلسه شورای اداری استان اصفهان که در محل اداره راه و شهرسازی برگزار شد، با اشاره به طرح‌های وزارت ارتباطات در استان‌های مختلف اظهار داشت: به جز چهار روستا تمام روستاهای مسکونی اصفهان دارای تلفن هستند و مابقی این روستاها نیز تا سال آینده به تلفن مجهز می‌شوند.
وی هدف از تجهیز روستاها به اینترنت را خدمت‌رسانی بیشتر در زمینه‌های مختلف آموزشی، پزشکی، تجاری به اهالی روستاها از پیر و جوان برشمرد و بیان داشت: با هماهنگی با وزیر بهداشت قرار است پرونده پزشکی الکترونیکی برای روستائیان تشکیل و امکان ارتباط اینترنتی با پزشک به ویژه در زمان‌های حساس فراهم شود.
واعظی اضافه کرد: همچنین از این طریق امکان خرید و فروش اینترنتی و حتی فروش محصولات تولیدی کشاورزان از جمله صنایع دست‌ساز وجود دارد که بدین شکل دست دلالان و واسطه‌ها نیز کوتاه می‌شود.
وی درباره امکان فیلتر شبکه‌های اجتماعی در مقاطع خاص مانند زمان انتخابات اظهار داشت: این کار برخلاف سیاست‌های دولت است و اگر شبکه‌ای اجتماعی قوانین کشور را محترم می‌شمارد دلیلی بر قطع آن وجود ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">