ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرایط نقل و انتقال سیم کارت اعتباری تلفن همراه ، با ابلاغ ضوابط آن به ایستگاه‌های عرضه سیم کارت تالیا فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه تلفن همراه اعتباری تالیا، ایستگاه‌های هفتگانه عرضه سیم کارت اعتباری در شهر تهران از روز شنبه آینده ، کار تغییر نام یا نقل و انتقال قانونی مالکیت این نوع سیم کارت را برای متقاضیان انجام می‌دهند.

براساس این گزارش برای واگذاری سیم کارت ،حضور مالک و خریدار با در دست داشتن مدارک معتبر قانونی در ایستگاه الزامی است.

طی شش هفته گذشته که سیم کارتهای اعتباری تلفن همراه عرضه می‌شود، شماری از دارندگان این نوع سیم کارت با تنظیم قراردادهایی تحت عنوان"بیع- نامه" یا "صلح نامه" اقدام به واگذاری سیم کارت اعتباری خود به اشخاص دیگر می‌کردند.

روابط عمومی شرکت تالیا خاطرنشان کرده است که این اقدام می‌تواند عواقب حقوقی گوناگونی را برای مالک قانونی سیم کارت اعتباری در پی داشته باشد.

براساس گزارش این روابط عمومی ، در این هفته که تا جمعه ‪ ۲۴‬تیرماه ادامه دارد، سیم کارت شماری از متقاضیان واجد شرایطی که نام خانوادگی آنان با یکی از حروف "ح" ، "ج" و "ب" آغاز می‌شود در تهران عرضه می‌شود.

براین اساس،ایستگاه شمال یک، واقع در خیابان پاسداران، تقاطع اقدسیه ، سیم کارت متقاضیانی را که پیش از این یکی از مناطق سه یا یک شهرداری تهران را به عنوان محل سکونت خود اعلام کرده و نام خانوادگی آنان با یکی از حروف "ح" ، "ج" و "ب" شروع می‌شود، توزیع خواهد کرد.

همچنین، ایستگاه غرب یک تالیا، واقع در مجتمع میلاد نور در شهرک قدس هم سیم کارت متقاضیانی که نام خانوادگی آنان با حرف "ج " آغاز می‌شود و یکی از مناطق دو ، شش ،‪ ۲۱‬و یا ‪ ۲۲‬شهرداری را در فرم ثبت نام خود اعلام کرده‌اند، عرضه می‌کند.

این ایستگاه همچنین سیم کارت متقاضیانی را که منطقه شش شهرداری را اعلام کرده و نام خانوادگی آنان با حرف "ح " آغاز می‌شود و نیز متقاضیانی که یکی از مناطق دو ،‪ ۲۱‬و یا ‪ ۲۲‬را اعلام کرده و نام خانوادگی آنان با حرف "ب" آغاز می‌شود را واگذار می‌کند.

ایستگاه غرب دو تالیا واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از بزرگراه شهید همت ، مجتمع تیراژه نیز این هفته تنها سیم کارت متقاضیانی را که نام خانوادگی آنان با حرف "ح" آغاز می‌شود و منطقه پنج شهرداری را در فرم ثبت نام خود اعلام کرده‌اند، ارائه می‌کند.

ایستگاه شرق یک، واقع در خیابان صاحب الزمان ، تقاطع خیابانهای سراج و دلاوران هم این هفته، سیم کارت متقاضیانی را که نام خانوادگی آنان با یکی از حروف "ح" یا "ج" آغاز می‌شود و یکی از مناطق چهار یا هفت را اعلام کرده‌اند و نیز آن دسته از متقاضیانی را که منطقه هفت را اعلام کرده و نام خانوادگی آنان با حرف "ب " شروع می‌شود را واگذار می‌کند.

بر اساس این گزارش ایستگاه شرق دو تالیا، واقع در خیابان شهید آیت، پایین تر از چهارراه تلفنخانه نیز سیم کارت متقاضیانی را که نام خانوادگی آنان با حرف "ج" یا "ح" آغاز می‌شود و یکی از مناطق هشت ، ‪ ۱۳‬و ‪ ۱۴‬شهرداری تهران را اعلام کرده‌اند و نیز آن دسته از متقاضیانی را که نام خانوادگی آنان با حرف "ب" آغاز می‌شود و منطقه هشت شهرداری را اعلام کرده بودند،عرضه می‌کند.

ایستگاه جنوب یک تالیا واقع در خیابان شهید رجایی ، سه راه علی آباد نیز این هفته سیم کارت متقاضیانی را که نام‌خانوادگی آنان با حرف "ج" آغاز می شود و یکی از مناطق ‪ ۱۹ ، ۱۶‬و یا ‪ ۲۰‬را اعلام کرده بودند و نیز متقاضیانی را که نام فامیل آنان با حرف "ح" آغاز و یکی از مناطق ‪۱۶ ، ۱۵‬ ، ‪ ۱۹ ، ۱۸ ، ۱۷‬و یا ‪ ۲۰‬شهرداری را اعلام کرده بودند واگذار می‌کند.

ایستگاه مرکز یک واقع در خیابان جمهوری اسلامی، نرسیده به پل حافظ نیز سیم کارت متقاضیانی را که نام خانوادگی آنان با حرف "ح" آغاز و یکی از مناطق ، ‪ ، ۱۰ ، ۹‬و ‪ ۱۲‬شهرداری تهران را در فرم ثبت نام خود اعلام کرده بودند عرضه می‌کند.

این ایستگاه همچنین سیم کارت آن دسته از متقاضیانی را که یکی از مناطق ‪ ۱۰ ، ۹‬و ‪ ۱۱‬شهرداری تهران را در فرم ثبت نام خود اعلام کرده بودند و نام خانوادگی آنان با حرف "ج" آغاز می‌شود و نیز آن دسته از متقاضیانی را که نام فامیلی آنان با حرف "ب" آغاز می‌شود و یکی از مناطق ‪ ۹‬و ‪ ۱۱‬شهرداری تهران را در فرم ثبت نام خود اعلام کرده‌اند واگذار می‌کند.

واجدین شرایط ، باید فیش ‪ ۴۵۲‬هزار ریالی واریزی به حساب شماره ‪ ۰۱۰۰۵۵۵۵۵۵۰۰۱‬بانک صادرات ایران، اصل و تصویر صفحه نخست شناسنامه، گذرنامه معتبر و یا کارت ملی عکسدار و فرم ثبت نام پستی خود را برای دریافت سیم کارت بهمراه داشته باشند.

شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری کشور " تالیا " از سوم خرداد به بهره برداری رسید و قرار است تا پایان شهریورماه سیم کارت ‪ ۶۷۵‬هزار متقاضی را که در اسفند ماه سال گذشته برای دریافت این نوع سیم کارت ثبت نام کرده بودند، بتدریج واگذار کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی تالیا به آدرس ‪ www.taliya.ir‬مراجعه و یا با مرکز خدمات مشترکین تالیا با شماره تلفن چهار رقمی ‪ ۸۱۷۳‬تماس بگیرند.

  • ۸۴/۰۴/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">