ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت‌های اینترنتی متولی مشخصی ندارند

| سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۲:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت‌های اینترنتی هر روز با قوانین جدید روبه‌رو می‌شوند و همچنین نوع نگاه نسبت به این شرکت‌ها از طرف بخش دولتی برای خصوصی‌سازی پهنای باند، مثبت نبوده و باید فرهنگ‌سازی مناسب انجام شود.

رضاکلاهدوز- مدیر یک شرکت اینترنتی- در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: ‌در حال حاضر سرویس‌دهنده، مخابرات بوده که وضعیت مطلوب و پایداری ندارد و با توجه به فروش زیاد پهنای باند توسط مخابرات، در حال حاضر با مشکل نبود پهنای باند هنگام مراجعه به مخابرات یا دیتا مواجه هستیم.

او خصوصی‌سازی پهنای باند را مثبت دانست و گفت: این امر باعث می‌شود تا هنگام قعطی اینترنت از یک مرکز، از محل دیگر به عنوان پشتیبان استفاده کنیم.

این مدیر شرکت اینترنتی درباره نیل شرکت‌ها به سمت تجارت محتوا تصریح کرد:‌ تقریبا می‌توان گفت شرکت‌ها به این امر رسیدند اما به دلیل نوع دید دولت وضعیت مطلوب نیست؛ در حال حاضر به دلیل طرح بحث ادغام شوراها، مکاتباتی به شرکت‌ها داده نمی‌شود و متولی مشخصی نداریم.

او به یک طرفه بودن مناقصات و قراردادها اشاره کرد و گفت: برای خصوصی‌سازی پهنای باند باید نگاه بخش دولتی نسبت به این امر تغییر کرده و قوانین و مقررات IT و اینترنت کاملا در جهت بهبود وضعیت تغییر کند.

  • ۸۷/۰۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">