ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت‌های اینترنتی پروانه خود را تمدید کنند

| يكشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۰، ۰۲:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: براساس ضوابط و دستورالعمل‌های اجرایی مربوط به صدور پروانه توزیع کنندگان اینترنت (ISDP) و عرضه کنندگان خدمات اینترنت (ISP)، دارندگان پروانه موظف هستند تا یک ماه قبل از پایان اعتبار پروانه، درخواست تمدید پروانه خود را به رگولاتوری ارائه کنند.

به گزارش ایسنا دکتر حسین صمیمی افزود: تمامی شرکت‌های دارای پروانه که اعتبار پروانه آنها رو به پایان است، باید پس از تکمیل مدارک مورد نیاز و با درخواست رسمی برای انجام فرآیند مربوط به تمدید پروانه به مناطق هفتگانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی مراجعه کنند تا فعالیت‌های اجرائی آنها دچار وقفه نشود.

وی گفت: به منظور حمایت از فعالیت شرکت‌های دارای پروانه و جلوگیری از فعالیت شرکت‌های غیرمجاز، شرکت‌های ISDP باید از عقد قرارداد ارائه خدمات پهنای باند به شرکتهای ISP که پروانه معتبر ندارند، خودداری کنند.

مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، موافقتنامه صادر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی برای شرکت‌های دارای پروانه را از مدارک لازم برای ارائه پهنای باند توسط شرکت‌های ISDP عنوان کرد و گفت: شرکت‌های ISDP نباید خارج از سقف تعیین شده در موافقتنامه، پهنای باند ارائه کنند.

صمیمی تصریح کرد: شرکت‌های ISDP موظف هستند در عقد قراردادهای خود و اصلاح قراردادهای جاری ملاحظات ذکر شده را با دقت و جدیت رعایت کنند و درصورت عدم اجرای مفادی که به آن اشاره شد، تمامی مسئولیت‌ها به عهده شرکت خواهد بود.

  • ۹۰/۱۱/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">