ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت‌‏های خارجی و ایرانی در مزایده اپراتور سوم

| چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۸۷، ۰۱:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

هر شرکت خارجی که در پروژه اپراتور سوم تلفن همراه استفاده شود، باید با یک شرکت داخلی نیز شریک باشد.

دکتر داوود زارعیان، مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در گفت‌‏وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به مزایده اپراتور سوم تلفن همراه گفت: در برخی از رسانه‌‏ها در مورد مزایده اپراتور سوم تلفن همراه آورده شده که وزارت ارتباطات تنها خواهان استفاده از شرکت‌‏های خارجی در این پروژه است که این امر کاملاً غلط است و حتی اگر از یک شرکت خارجی در این پروژه استفاده شود، باید در کنار آن یک شرکت داخلی هم سهامدار باشد.

وی تصریح کرد: در مزایده اپراتور سوم هر شرکتی می‌‏تواند حضور داشته باشد ولی باید چند نکته را رعایت کند؛ اول اینکه باید توانایی فنی را داشته و هم اینکه از نظر میزان پرداخت امتیاز به نسبت دیگر شرکت‌‏ها بالاتر باشد و مورد تایید قرار بگیرد.

زارعیان اظهار داشت: هر مزایده یک RFB دارد و تنها شرکت‌‏هایی می‌‏توانند در آن حضور پیدا کنند که توانایی انجام این شرایط را داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود به طرح یکسان‌‏سازی کدهای تلفن ثابت اشاره کرد و گفت: این طرح در شرکت زیرساخت در حال پایه ریزی و بررسی مقدمات کار است؛ تبدیل تمام کدهای کشور به 30 کد محتاج صرف زمان و بررسی‌‏های مالی و برنامه‌‏ریزی‌‏های دقیق و مناسب است.

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات خاطر نشان کرد: در این طرح تمام کدهای بین شهری حذف می‌‏شود تنها یک کد برای هر استان باقی می‌‏ماند.

پ

  • ۸۷/۰۶/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">