ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ششمین نمایشگاه کامپیوتر و ماشین‌های اداری استان یزد از ‪ ۱۵‬تا ‪۱۹‬ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های یزد برگزار می‌شود.

"حمیدرضا کریم‌نژاد"، نایب رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان یزد، یکی از نقاط قوت این نمایشگاه را حضور شرکت‌های عضو و مطرح سازمان در نمایشگاه عنوان کرد.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور روز دوشنبه به نقل از وی اعلام کرد این نمایشگاه یکی از راه‌های موثر در معرفی محصولات و فناوری‌های جدید به متخصصین هر صنعت، صنف و عموم جامعه است، بنابراین برپایی نمایشگاه‌ها یکی از برنامه‌های مهم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در آینده خواهد بود.

وی ادامه داد روند برگزاری نمایشگاه با توجه به پتانسیل استان یزد و امکانات بالقوه شرکتهای "آی‌تی" مناسب نیست اما روند رو به رشد و تلاش در جهت بهتر برگزار شدن آن را نباید نادیده گرفت.

وی بیان داشت در مجموع برگزاری چنین نمایشگاههایی تاثیر بسزایی در رشد و معرفی توانمندی‌های استان در حوزه ‪ IT‬داشته است.

نایب رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان یزد ادامه داد استان یزد با توجه به جایگاه و پتانسیل‌های بالای خود در زمینه صنعت و حوزه‌های مختلف، هنوز محل مناسبی جهت برگزاری نمایشگاه ندارد و محل فعلی نمایشگاه به لحاظ امکانات و مکان آن جوابگوی نیاز شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نیست.

  • ۸۵/۰۹/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">