ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شهرداری قم هم از اسنپ شکایت کرد

| جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: اسنپ مجوز را از مراجع مربوطه دریافت کرده است ولی از شهرداری قم بابت خدمات حمل و نقل مجوزی ندارد.
به گزارش ایرنا، عباس ذاکریان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری قم از اسنپ به مراجع قضایی شکایت کرده است و پرونده آن در حال بررسی است.
وی افزود: وضعیت فعالیت تاکسی های اینترنتی در شهر قم باید زیر نظر شهرداری این شهر صورت بگیرد، در غیر این صورت با نرخ های غیر رقابتی باعث مشکلات اجتماعی در جامعه خواهد شد.
وی با اشاره به این که باید فرهنگسازی استفاده از تاکسی ها در جامعه صورت بگیرد گفت: در حال حاضر با هماهنگی های صورت گرفته با پلیس راهنمایی و رانندگی از آنها درخواست شده است که نسبت به فعالیت سواری های شخصی برای حمل مسافران نظارت صورت بگیرد.
وی با بیان این که مرکز مدیریت هوشمند ترافیک در شهر قم فعال شده است گفت: نظارت های تصویری را در سطح شهر با راه اندازی سامانه های ثبت تخلف با هزینه ای بالغ بر 150 میلیارد ریال اجرا می کنیم ضمن این که سامانه‌ های ترددشمار در 33 نقطه شهر در حال نصب است تا شاهد مدیریت ترافیکی و حمل و نقلی در سطح شهر باشیم.
وی گفت: سامانه های راه اندازی شده نظارتی دارای کد پلیس است تا در صورت تخلف به صورت هوشمند پیامک به راننده ارسال شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">