ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شوراهای موازی پابرجا ماندند

| يكشنبه, ۱۶ دی ۱۳۸۶، ۰۳:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

مجلس دولت را موظف کرد با لغو اثر از مصوبه یکصد و سی سومین جلسه شورای عالی اداری، کلیه شوراهای عالی را با حفظ اختیارات وظایف و اعضا آنها مطابق مصوبات مجلس کما فی‌سابق تشکیل و اداره کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه علنی امروز مجلس نمایندگان پس از تصویب کلیات طرح دو فوریتی تعیین وضعیت، ادغام و اصلاح شوراهای عالی کشور وارد بررسی جزئیات این طرح شدند و آن را به تصویب نهایی رساندند.

نمایندگان مجلس در بررسی جزئیات این طرح به پیشنهاد احمد توکلی رئیس مرکز پژوهش های مجلس رای مثبت دادند که بر اساس آن یک ماده واحده جایگزین طرح قبلی شد.

همچنین عنوان این طرح به طرح تعیین وضعیت شوراهای عالی کشور تغییر یافت.

بر اساس پیشنهاد توکلی وماده واحده این طرح، دولت موظف شد با لغو اثر از مصوبه یکصد و سی و سومین جلسه شورای عالی اداری و مصوبات پیرو آن در زمینه شوراهای عالی و کلیه شوراهای عالی را با حفظ اختیارات ، وظایف و اعضا آنها مطابق مصوبات مجلس کما فی سابق تشکیل و اداره نمایند.
بر اساس تبصره این ماده واحده نیز دولت موظف شد ظرف مدت 3 ماه ترتیبات قانونی لازم را برای بازنگری در وضعیت شوراهای عالی از حیث اصلاح شرح وظایف و اختیارات و اعضا و امکان حذف یا ادغام آنها در یکدیگر برای افزایش کارآیی و تشکیل مستمر آنها اتخاذ نماید.

  • ۸۶/۱۰/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">