ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه نظر رئیس شورا در رابطه با ضرورت اثرگذاری شورای شهر در نرخ‌گذاری تاکسی‌های اینترنتی بجا و درست است، یادآور شد: مساله این است که راهکار و چگونگی اعمال و اجرای آن هنوز پیدا نشده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علی اصغر قائمی، با بیان اینکه تاکسی‌های اینترنتی کسب و کار ملی هستند، اظهار کرد: فعالیت این تاکسی‌ها بخشی نیست که شورای یک شهر بتواند در نرخ‌گذاری و روند فعالیت آن‌ها اعمال نظر کند.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مجوز این تاکسی‌ها از سوی نهاد‌های حاکمیتی صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع برای اعمال نظر شورا در نرخ‌گذاری تاکسی‌های اینترنتی در مرحله اول باید توافقات بالادستی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: نقش شورا‌ها در کسب و کار‌های این چنینی که در مقیاس ملی عمل می‌کنند و آثار آن‌ها در مقیاس محلی است هنوز مشخص نشده است.

قائمی با بیان اینکه نظر رئیس شورا در رابطه با ضرورت اثرگذاری شورای شهر در نرخ‌گذاری تاکسی‌های اینترنتی به‌جا و درست است، یادآور شد: مساله این است که راهکار و چگونگی اعمال و اجرای آن هنوز پیدا نشده است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: در این حوزه از سویی دیگر شورای عالی فضای مجازی، این تاکسی‌ها را به عنوان یک زیست بوم می‌شناسد و به دنبال این است که نظامات رگولاتوری و تنظیم‌گری بخشی را برای این تاکسی‌ها تنظیم کند.

وی تأکید کرد: طبیعتاً باید یک یا دو شهر که بیشترین دامنه استفاده از تاکسی‌های اینترنتی را دارند در این نظامات قرار بگیرند و اگر اینگونه باشد، می‌توان نقش شورا‌ها را در نرخ‌گذاری اعمال کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">