ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شکایت از اختلالات اینترنت کم است

| چهارشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۰، ۰۴:۳۷ ب.ظ | ۱ نظر

شکایات از اختلالات شبکه اینترنت چندان نیست

موبنا- مدیرکل نظارت بر سرویس های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: نظارت برتمامی سرویس های ارتباطی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صورت می گیرد و تعداد شکایات از اختلالات شبکه اینترنت چندان نیست.

"علیرضا اصغریان" در گفت وگو با موبنا اظهار داشت: برخی مواقع نیز قطعی اینترنت می تواند از زیرساخت ، مخابرات و حتی شرکتهای ارائه دهنده سرویس نیز باشد که در هر صورت سرویس "نظارت آنلاین رگولاتوری" بر آن کنترل خواهد داشت.

وی افزود: در صورت بروز قطعی مربوط به شبکه، اپراتورها ملزم به جبران خسارت هستند.

وی تصریح کرد:اپراتورها موظف به مبادله توافقنامه SLA با مشترکان است که اگر اپراتورها از این وظیفه کوتاهی کنند باید خسارت آن را بپردازند.

وی گفت: در همین حال اصغریان با تاکید بر اینکه مرحله نخست شکایت خود را از نحوه سرویس دهی به اپراتور مورد نظر ارجاع دهند و پس از آن مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و درج شکایت را در دستور کار قراردهند، تصریح کرد: در صورت بروز قطعی مربوط به شبکه ، اپراتور ملزم به جبران خسارت است.

هم اکنون "وایمکس" به یکی از پرطرفدارترین فناوریهای موجود در جهان برای توسعه اینترنت پرسرعت تبدیل شده به گونه ای که بعضی از شهرهای بزرگ جهان با این فناوری توانسته اند پوشش کاملی را برای دسترسی به اینترنت شهروندان در هر نقطه ای که باشند فراهم کنند.

  • ۹۰/۰۹/۳۰

نظرات  (۱)

سلام خوب البته راست میگن چون ما اصلا اینترنت نداریم که بخواهیم در مورد اون شکایت داشته باشیم آدم چیزی رو که نداره نمی تونه ازش شکایت کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">