ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شیطنت رایتل در طرح جایزه بزرگ

| شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۲۲ ق.ظ | ۰ نظر

اپراتور سوم تلفن همراه در اعلام برنده جایزه بزرگ خود خانمی که برنده این قرعه کشی شده بود را کارگر صنعتی معرفی کرد.

شرکت رایتل از اسفند ماه گذشته طرحی را به اجرا در آورده بود به نام “جایزه یزرگ رایتل” که یک دستگاه آپارتمان به ارزش یک میلیارد تومان برای برنده خوش شانس خود در نظر گرفته بود.

در این طرح هر فردی می توانست با خرید سیم کارت این اپراتور و کسب امتیاز شانس شرکت در قرعه کشی را داشته باشد. مشترکین رایتل هم با استفاده از خدمات این اپراتور می توانستند مجوز شرکت در قرعه کشی را کسب کنند.

در تبلیغات گسترده این شرکت اعلام شده بود، قرعه کشی در روز اول اردیبهشت و همزمان با نیمه شعبان برگزار خواهد شد اما فرصت شرکت در آن تمدید شد و روز یازدهم اردیبهشت همزمان با روز کارگر از سوی رایتل برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته شد.

در مراسم قرعه کشی که در شامگاه یازدهم اردیبهشت همزمان با روز کارگر برگزار شد و به صورت زنده از صفحه رسمی رایتل در شبکه های اجتماعی آپارات و اینستاگرام نیز پخش شد و اکنون از طریق این لینک‌ها اینجا و اینجا در دسترس است، خانم اشرفی شریفی از اسلام آباد غرب کرمانشاه به عنوان برنده این قرعه کشی معرفی شد، اما در خبر این مراسم که در سایت رسمی شرکت ( https://www.rightel.ir/news-show/-/news/22237834 ) و دیگر رسانه‌های همکار این اپراتور منتشر شده است، بدون نام بردن از برنده مسابقه وی به عنوان کارگر شهرک صنعتی کرمانشاه معرفی شده است که این موضوع صحت ندارد.

با دقت در فیلم قرعه کشی مشخص می شود که همسر وی کارگر شهرک صنعتی کرمانشاه است و به نظر می رسد شرکت رایتل برای بهره برداری خبری از نام کارگر و همزمانی مراسم قرعه کشی در روز کارگر اقدام به این کار کرده است.

بهتر است شرکت رایتل که متعلق به شستا و سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد و در واقع سهام آن متعلق به کارگران کشور است به جای این شوی تبلیغاتی شفافیت که شعار اصلی محمد شریعتمداری وزیر رفاه را سرلوحه کار خود قرار دهد و اینچنین دروغ بزرگی را به خورد مردم ندهد. (منبع:پایگاه 90 فناوری)

  • ۹۸/۰۲/۱۴

رایتل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">