ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

صف‌های طولانی خریداران خارجی مخابرات

| دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۲:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

معاون سازمان خصوصی سازی با اعلام آخرین وضعیت عرضه سهام بانک‌ها، بیمه‌ها، مخابرات، شرکت‌های نفتی‌ها و کشتیرانی از سرپرست جدید وزارت اقتصاد خواستار سرعت واگذاری‌ها شد.

دکتراسماعیل غلامی ـ معاون سازمان خصوصی‌سازی ـ در گفت‌وگو با (ایسنا)، گفت: در جلسه‌ این هفته هیات عالی واگذاری در مورد عرضه سهام شرکت‌های فولاد خراسان، فولاد خوزستان و مس از طریق بورس و 15 شرکت از طریق مزایده تصمیم‌گیری می‌شود که با تصویب این هیات نسبت به واگذاری آنها در اردیبهشت ماه اقدام خواهد شد.

غلامی با اشاره به طی مراحل درج شرکت‌ مخابرات خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها مانع شرکت مخابرات برای خصوصی‌سازی این است که ابتدا به شرکت‌ سهامی عام تبدیل و سپس درج شود که با توجه به اقدامات انجام شده واگذاری آن در خرداد ماه قطعی است.

وی به درخواست خریداران خارجی جهت خریداری این شرکت بزرگ اشاره و ادامه داد: شرکت‌هایی از کشور چین، آفریقای جنوبی، ژاپن، فرانسه، ترکیه خواستار خریداری سهام این شرکت بزرگ هستند.

  • ۸۷/۰۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">