ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

طراحی بازی دو سر برد برای الکامپ

| شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۰۸ ق.ظ | ۰ نظر
شبنم کهن چی -من یک پیشنهاد آماده کردم روی میز بگذارم تا الکامپ آینده هر چه باشکوه‌تر برگزار شود. این پیشنهاد اصناف مختلفی را درگیر خود خواهد کرد که همین امر باعث رونق دادن به بازارهای کوچک و بزرگ در کشور خواهد شد. می‌خواهم طرحی آماده کرده و به شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ارایه دهم تا طی یازده ماه آینده آن را بررسی کند. در این طرح تلاش خواهم کرد فعالان عرصه اقتصاد را گرد هم جمع کنم تا هنگام برگزاری نمایشگاه الکامپ، اقتصاد کشور را تکان دهند.
در نظر دارم دستفروشان مترو را متحد کنم تا روزهای برگزاری نمایشگاه با غرفه‌آرایی در فضای باز نمایشگاه بین‌المللی تهران رو به اتوبان چمران، اجناس‌شان را با تخفیف‌ عرضه کرده و از متقاضیان خرید ثبت نام به عمل آورند. آنها می‌توانند از متقاضیان خرید بخواهند نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به محل کار یا منزلشان را معرفی کنند تا بعد از نمایشگاه آنجا جنس سفارش داده شده را تحویل بگیرند. همچنین می‌توانند باجه اهدای رایگان لواشک و آدامس راه‌اندازی کنند، با یک برند قرارداد تجاری تبلیغاتی ببندند و بازدیدکنندگان را به سمت خود جذب کنند. حتی پیشنهادی برای دستفروشان مترو دارم که از واگن مترو برای غرفه‌آرایی استفاده کنند.
باور کنید این بازی دو سر برد است. بعد از دست‌فروشان مترو، سراغ شرکت دخانیات و دوستان بروم و برای رونق دادن به بازار فرآورده‌های دخانی تولید داخل بخواهم که در نمایشگاه الکامپ با برنامه‌ریزی قوی حضور به هم رسانند. یازده ماه هم فرصت خوبی است که بهمن کمی بجنبد و کیفیت محصولش را ارتقا بدهد.
از سوی دیگر صنف فروشندگان جراید هم درگیر این کار خواهند شد و خدا را چه دیدید! شاید نیم‌چه نمایشگاه مطبوعاتی هم در کنار فرآورده‌های دخانی برپا شد. هر چه باشد، فروشندگان جراید، خوانندگان جراید و تولیدکنندگان جراید از بزرگ‌ترین مشتریان دخانیات هستند. البته چون قرار است فروش سیگار به سقط فروشان و عطاران و سوپرمارکتی‌ها سپرده شود، شاید هم ویترین جراید نداشته باشیم. در طرح من صنف اغذیه‌فروشان نیز جای دارند. ما می‌توانیم ساندویچ‌های فلافل، تخم‌مرغ، کتلت، کالباس خشک و غیره را در غرفه‌های مختلف در مسیر پل هوایی تا درب شمالی نمایشگاه داشته باشیم. همچنین تولیدکنندگان پوشاک را نیز به عرصه کشانده و برایشان فرصتی برای عرضه آخرین مدل‌ لباس‌ با کیفیت درجه سه فراهم کنیم.
در کنار همه این‌ها، یک محل طلایی و تو چشم هم برای کارآفرینان و ایده‌پردازان داشته باشیم که شیشه‌پاک‌کن‌های عجیب و غریب عرضه می‌کنند که خودش کف می‌کند، کف می‌مالد، کف پاک می‌کند یا دوستان پاساژ پروانه که روزهای جمعه میزبان جمعه بازار هستند با آن قطب‌نماها و وسایل دست ساز و غیره آنجا مستقر شوند.
طرحی که من آماده می‌کنم به نمایشگاه الکامپ کمک زیادی می‌کند؛ اول اینکه انتقاد همیشگی به دستفروشان در اطراف نمایشگاه تخصصی برای همیشه از بین می‌رود، دوم اینکه دوستان اینترنت‌فروش و مودم فروشی که در فضای باز نمایشگاه تخصصی غرفه دارند و امسال به تقلید از دستفروشان با فریاد زدن «مودم رایگان، مودم رایگان» یا «اینترنت نصف قیمت» اقدام به جذب بازدیدکننده می‌کردند، شاید رفتار تازه‌ای متناسب با این نمایشگاه در پیش بگیرند، سوم اینکه یک نمایشگاه تخصصی برگزار می‌شود که در کنارش اقتصاد دخانیات، پوشاک، موسیقی، لوازم فنی و اغدیه شکوفا می‌شود.امیدوارم شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی با همکاری شهرداری تهران و نیروی انتظامی مرا برای ساماندهی حد فاصل پل هوایی اتوبان چمران تا درب شمالی نمایشگاه یاری کنند. لایسنس این طرح برای من محفوظ است. (منبع:فناوران)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">