ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در ماه مبارک رمضان امسال نیز، مشترکین همراه اول می توانند با ثبت نام رایگان در طرح  ۵۵+۵، در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه رایگان صحبت کنند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی استقبال مشترکین همراه اول از طرح  ۵۵+۵ در سال های گذشته، این طرح در ماه مبارک رمضان امسال نیز اجرا می شود.

بر اساس این طرح، در طول ماه مبارک رمضان امسال، مشترکین با ثبت نام رایگان می توانند در تمامی ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه طبق تعرفه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه در همان مکالمه، رایگان صحبت کنند. لازم به ذکر است تخفیف ۵۵+۵ در حالت رومینگ به شبکه روستایی و سایر اپراتورها، قابل استفاده نیست.

زمان اجرای این طرح، ۶ خرداد تا ۴ تیر ماه سال جاری بوده و کلیه مشترکین فعال دائمی و اعتباری، در صورت فعال سازی طرح، می توانند از مزایای آن استفاده کنند.

همراه اولی ها می توانند از بامداد اولین روز ماه مبارک رمضان (۶ خرداد)، با ارسال عدد ۱ لاتین به ۸۰۵۵ و یا شماره گیری #۴۲۱*۱۰* در این طرح ثبت نام کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">