ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

با تلاش‌های صورت گرفته، ظرفیت پهنای باند دیتای کشور در حال حاضر به بیش از 99 STM1 افزایش یافته است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان (ایسنا) محمدباقر ظهوری‌فر - مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت - با بیان این مطلب اظهار کرد: هم‌اکنون امکان پاسخگویی به نیازها و تقاضاهای موجود در این حوزه وجود دارد.

وی افزود: بر همین اساس و پس از تأمین نیاز داخلی در زمینه پهنای باند، بازاریابی برای فروش آن به کشورهای همسایه به صورت جدی در حال پیگیری است.

او با بیان این که تاکنون صادرات پهنای باند تعدادی از کشورهای متقاضی عملیاتی شده است، خاطر نشان کرد: بازاریابی برای استفاده از ظرفیت‌های خالی شبکه و آماده کردن بیش از پیش شبکه برای صادرات، از جمله برنامه‌های آینده شرکت ارتباطات زیرساخت در این حوزه است.

ظهوری‌فر تصریح کرد: ظرفیت پهنای باند دیتا کشور، درصورت وجود تقاضا و با در نظر گرفتن امکانات موجود، قابلیت افزایش را دارد.

وی درباره پروژه فالکون نیز گفت: این پروژه فعال بوده و از حداکثر ظرفیت موجود استفاده خواهد شد و به‌واسطه آن، امکان ارایه پهنای باند به کشورهای همسایه بیش از پیش فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت درباره کابل‌های فیبر نوری بین شهری نیز اظهار کرد: تاکنون و به منظور ارایه خدمات بهتر به کاربران حدود 42 هزار کیلومتر فیبر نوری بین شهری نصب و راه‌اندازی شده است.

  • ۸۸/۰۷/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">