ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عدم عرضه اینترنت پر سرعت در 27مرکز مخابراتی تهران

| يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۸۸، ۰۴:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

مسئول دبیرخانه شرکت های دارای پروانه ندا (PAP ) گفت: هم اکنون در شهر تهران 80 مرکز مخابراتی فعال وجود دارد که شرکت های ندا در 53 مرکز آن حضور اشتراکی وکلی دارند.

عبدالمحمد بیدختی نژاد در گفت وگو با موبنا، با اشاره به آخرین وضعیت ADSL مراکز استان تهران ونحوه حضور شرکت های ندا برای ارائه اینترنت پرسرعت، اظهار داشت:بزرگترین مشکل فعلی شرکت های PAP ، مربوط به عدم همکاری و تخصیص فضا از سوی مخابرات استان تهران است.

وی گفت: دبیرخانه شرکت های PAP طی نامه ای در اواخر اسفندماه سال 87 به صورت مکتوب به سازمان تنظیم مقررات، خواستار حل مشکلات این شرکت ها شده که این درخواست در مرحله بررسی توسط این سازمان قرار دارد.

بیدختی نژاد با تاکید براینکه در بحث مشکلات شرکت های PAP سازمان تنظیم مقررات ، شرکت مخابرات و وزارت ارتباطات هرکدام به نوعی دخیل هستند، ادامه داد: مسئولان باید راهکاری عملی و تاثیرگذار برای حل این مشکل ارائه دهند.

وی با بیان اینکه تخصیص فضا برای نصب تجهیزات به شرکت های PAP می تواند کاهش قیمت تمام شده اینترنت پرسرعت را به همراه داشته باشد ،خاطرنشان کرد: پیشنهاد بعدی شرکت های PAP منطقی کردن قیمت خدمات اینترنت پرسرعت است که پس از حل مشکلات فضا، در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش موبنا پس از گذشت چهارسال از اخذ پروانه اینترنت پرسرعت ، کماکان امکانات منصوبه شرکت‌های PAP به ‌طور کامل زیر بار نرفته و از این رو ضرر و زیان سنگینی به این شرکت‌ها تحمیل شده است.

  • ۸۸/۰۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">