ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عدم پاسخ مخابرات به درخواست تالیا

| سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۸۶، ۱۲:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تالیا محدودیت زمانی سیم‌کارت‌های اعتباری خود را به طور موقت برداشته است.

صابر فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: مجتمع صنعتی رفسنجان در اواخر سال گذشته تنها طرحی برای بررسی این که محدودیت زمانی سیم‌کارت‌های اعتباری تالیا قابل برداشتن است را به شرکت مخابرات ایران داده است اما این پیشنهاد را مسوولان این شرکت رسما اعلام نکرده‌اند.

وی ادامه داد: این پیمانکار بر اساس اختیاراتی که دارد به صورت موقت از ابتدای امسال محدودیت زمانی سیم‌کارت‌های خود را برداشته است، تا به نتایج فنی و اقتصادی لازمه دراین زمینه برسد که امیدواریم پس از کسب نتیجه‌ی لازم این مساله را رسما به مجمع مخابرات ایران اعلام کند.

چندی پیش نیز وفا غفاریان - رییس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران - نیز به خبرنگار ایسنا در این باره گفته بود: تالیا هنوز در خصوص از بین بردن محدودیت زمانی سیم‌کارت‌های خود و کاهش تعرفه‌ها، پیشنهاد مشخصی را به شرکت مخابرات ایران اعلام نکرده است و تنها نامه‌ای برای قابل بررسی بودن این موضوع به ما ارسال کرده و موافقت نهایی برای از بین بردن محدودیت زمانی سیم‌کارت‌های خود را عنوان نکرده است.

او درباره‌ی وضعیت سیم‌کارت‌های اعتباری تالیا که پیمانکار شرکت مخابرات ایران است، گفت: تالیا متعهد شده بود تا پایان امسال مشترکان خود را به دو میلیون برساند و در 248 شهر پوشش داشته باشد، اما این کار علی‌رغم تلاشی که تالیا انجام داد تحقق پیدا نکرد و حتی به یک میلیون مشترک نیز نرسیده است.

او خاطر نشان کرده بود: در جلسه‌ای که با حضور وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات و مدیر عامل مجتمع صنعتی رفسنجان داشته‌ایم،‌ قرار شد کمک‌های لازم به تالیا برای جبران عقب ماندگی انجام گیرد،‌ چرا که آن‌ها پیمانکار مخابرات هستند و خدمات ارتباطی به مردم می‌دهند و باید از آن‌ها حمایت شود، اما از سوی دیگر با توجه به این که تالیا به تعهدات به خود عمل نکرده و همان طور که در قرارداد پیش‌بینی شده است، جریمه‌ی آن به قوت خود باقی است و به آن رسیدگی می‌شود. اما ما با یک توازن معقول با تالیا پیش می‌رویم و تا جایی که می‌شود کمک‌ و حمایت‌ لازم را از آن به عمل می‌آوریم تا مشترکان آن بتوانند از خدمات مطلوب برخوردار شوند.

او تاکید کرده بود: در سال 86 در مورد وضعیت تالیا تصمیم‌گیری خواهیم کرد، یکسری موارد را نیز به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده‌ایم تا به آن رسیدگی شود.

  • ۸۶/۰۱/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">