ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عرضه اینترنت 50 مگابیتی در هواپیما

| شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

هواپیمایی امارات به عنوان یکی از مشهورترین و قدرتمندترین شرکت‌های هواپیمایی دنیا امکان استفاده از اینترنت با سرعت 50 مگابیت بر ثانیه را برای مسافران خود مهیا کرده است.

به گزارش کلیک، در حالی‌ که در بسیاری از پروازها از مسافران درخواست می شود که گوشی همراه خود را خاموش کنند، شرکت هواپیمایی امارات قصد دارد برای تمام افرادی که نیازمند اینترنت هنگام پرواز هستند، این امکان را مهیا کند تا در ارتفاع 40 هزار فوتی سطح زمین نیز به وای فای پرسرعت دسترسی داشته باشند.

هواپیمایی امارات تصمیم دارد تا سال 2020 تمام هواپیماهای بوئینگ 777X خود را به کمک تکنولوژی ماهواره‌ای به وای فای با سرعت 50 مگابیت بر ثانیه مجهز ‌کند. هم‌اکنون این شرکت هواپیمایی 150 فروند بوئینگ 777X دارد که به‌تدریج به سیستم وای فای با سرعت اینترنت مد نظر دست خواهند یافت.

قدرت آنتن دهی اینترنت داخل این هواپیماها یکسان خواهد بود و مسافران در هر قسمت از هواپیما می‌توانند از حداکثر سرعت اینترنت بهره ببرند.

هواپیمایی امارات برای تجهیز ناوگان هوایی خود به اینترنت وای فای پرسرعت 200 میلیون دلار هزینه کرده است تا بیش از 800 هزار مسافر این خطوط هوایی قادر به استفاده از اینترنت پرسرعت در هواپیما باشند.

در حال حاضر برخی از پروازهای خطوط هواپیمایی امارات از اینترنت با سرعت 50 مگابیت بر ثانیه بهره‌مند هستند، اما امکان استفاده از این اینترنت برای تمام مسافران وجود ندارد و تنها مسافران بخش‌های درجه یک و بیزینس کلاس به‌صورت رایگان از اینترنت با سرعت 50 مگابیت استفاده می‌کنند و دسترسی سایر مسافران به اینترنت رایگان با سرعت 20 مگابیت بر ثانیه است.

هواپیمایی امارات امیدوار است بتواند تا پایان سال 2020 تمام هواپیماهای خود را به این فناوری مجهز کند.

  • ۹۶/۰۹/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">