ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عرضه بازی انرژی هسته ای تا اواخر تیرماه

| سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۸۶، ۰۶:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از رونمایی نخستین بازی رایانه‌ای انرژی هسته‌ای ایران در هفته آخر تیر‌ خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، داستان نخستین بازی رایانه‌ای انرژی هسته‌ای ایران در حقیقت تلاش برای آزادی دکتر سعید کوشاست.

کوشا در این بازی یکی از متخصصان انرژی هسته‌ای ایران است که به همراه همسر خود عازم سفر کربلا ‌شده است.

آن‌ها در بین راه گرفتار نیروهای اشغالگر می‌شوند و آمریکایی‌ها که به هویت دکتر کوشا پی‌برده‌اند، آن‌ها را به نقطه‌ای نامعلوم منتقل می‌کنند.

در ایران نیز بهمن، فرمانده نیروهای ویژه و همرزم پدر دکتر کوشا، که در جنگ شهید شده است، مأمور نجات آن‌ها می‌شود.

بهمن، مردی 40 ساله و با اراده است که برای نجات دکتر کوشا متخصص جوان 30 ساله و همسرش در هر مرحله مبارزه می‌کند و با خطرات بسیاری مواجه می‌شود.

نخستین بازی رایانه‌ای انرژی هسته‌ای ایران در 8 مرحله تهیه شده است و قرار بود در سال گذشته به اتمام برسد اما به دلیل مشکلات عدیده‌ای که بر سر راه تولید این بازی ایجاد شد، وعده مسئولان اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان وفا نشد.

محمدتقی فخریان، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: یک سری کارهای کارشناسی، رفع مشکلات حقوقی و افزایش کیفیت کار را باید انجام می‌دادیم به همین دلیل اتمام این بازی به تأخیر افتاد.

وی در خصوص قیمیت این بازی اظهار داشت: این بازی را ارزان ارائه می‌دهیم و نسبت به محصولات الکترونیکی دیگر در بازار، حداقل قیمت را خواهد داشت.

  • ۸۶/۰۳/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">