ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عصبانی نشوید آقای وزیر!

| چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۸۵، ۰۴:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

ایمان بیک - وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات عصبانی است. این را از محتوا و لحن سخنرانی ایشان در دومین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی وزارت ICT می‌توان فهمید.

ایشان در سخنرانی خود به مطبوعات IT حمله شدیدی کرد. و تلویحا ما – روزنامه‌نگاران فناوری اطلاعات- را «عناصری» معرفی کرده‌اند که با بعضی «مسایل پشت پرده» درصدد «ایجاد جو روانی» هستیم و بعد نتیجه گرفته‌اند که مردم به رسانه‌ها بی‌اعتماد شده‌اند.

وزیر محترم عصبانی است. احتمالا تاکنون این چنین با رسانه‌ها مواجه نشده و وظیفه آنها را به عنوان چشم و گوش مردم، نمی‌شناسد. ایشان آنقدر عصبانی است که فراموش کرده در دولت قبلی- که ایشان مدعی است، همه در خدمت‌‌اش بودیم- چه برخوردی با دکتر معتمدی شد و انتقادات آنچنان بالا گرفت که وزیر را به استیضاح کشاند.

آقای دکتر! می‌دانیم حجم کار و بار مسوولیت در وزارت ارتباطات آنقدر زیاد است که وقتی مطالبات به حق مردم را که از زبان مطبوعات بیان می‌شود، به آن اضافه کنید، عصبانی‌تان می‌کند و احتمالا به دلیل همین عصبانیت است که نتیجه می‌گیرید ما -مطبوعات ICT - نه بازگو کننده خواسته‌های مردم،‌که عناصری هستیم برای ایجاد جو روانی و دلزده کردن مردمی که اگر نباشند،‌ ما هم نیستیم و باز شاید به همین دلیل است که یک طرفه به قاضی می‌روید و می‌گویید مردم از ما خسته شده‌اند و به ما اعتماد ندارند.

آقای وزیر! دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و مطبوعات محکوم به ماندن هستند. دولت‌ها اگر خوب کار کنند و خدمت بهتری بدهند مدت اندکی بیش‌تر می‌مانند و اگر بد عمل کنند، کمتر. مطبوعات هم، به سان آیینه عمل می‌کنند و همه می‌دانیم که «آیینه شکستن خطاست» و البته «پاسخ آیینه سنگ نیست» آقای دکتر، عصبانی نشوید! می‌خواهیم بگویم اگر به جای روابط عمومی محترم وزارت ICT بودم پیشنهاد می‌دادم که با رسانه‌ها مهربان‌تر باشید و دستاوردهای خود را نیز به صورت حرفه‌ای به این آیینه‌های مردمی منتقل کنید.

منبع : روزنامه فناوران اطلاعات

  • ۸۵/۱۰/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">