ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یکی از بزرگترین پروژه های تجارت الکترونیک بین ایران و مالزی برای اجرای بخش نرم افزاری به یک شرکت ایرانی سپرده شد.

به گزارش خبرنگار فارس از شرق آسیا، مطابق توافقات انجام شده بین شرکت ارتباطات راهبردی پارسیان و یک شرکت مالزیایی قرارداد برون سپاری یکی از برزگترین پروژه های تجارت الکترونیک بین ایران و مالزی برای اجرای بخش نرم افزاری به ارتباطات راهبردی پارسیان سپرده شد.

این قرارداد بخشی از یک پروژه بین المللی است که میان سه کشور ایران، مالزی و کره به انجام خواهد رسید و شرکت ارتباطات راهبردی پارسیان به عنوان طرف ایرانی انجام پروژه را برعهده خواهد داشت.

قرار داد نرم افزار این پروژه در قالب یک برنامه تحت وب به اجرا در خواهد آمد و هفته گذشته این قرارداد در تهران به امضای طرفین رسید.

مراحل اجرایی این پروژه از خرداد ماه آینده آغاز خواهد شد و پیش بینی میشود تا پایان سال جاری میلادی نگارش نهایی برنامه عرضه شود.

مطابق قرارداد تا تحویل نهایی پروژه نام طرف مالایی و سایر جزئیات مربوطه محرمانه خواهد بود. اما کلیه مراحل معماری، توسعه و برنامه نویسی و تست نرم افزار توسط متخصصین ارتباطات راهبردی پارسیان و در تهران انجام خواهد گرفت.

هم اکنون نیز مذاکرت دیگری برای تولید محتوای الکترونیک با چند طرف مالزیایی در حال انجام است.

  • ۸۶/۰۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">