ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عملکرد موفق اپراتور دولتی در عید

| سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۸۶، ۰۲:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

با وجود پیش‌بینی ارسال حدود 100 میلیون SMS، در رکوردی جدید، از ساعت 16 روز 29 اسفند تا ساعت 16 روز اول فروردین ماه، 136 میلیون پیام کوتاه توسط مشترکان تلفن همراه در سراسر کشور ارسال شده است.

مهندس وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: با افزایش ظرفیت سوئیچ در شهرها و استان‌های گوناگون کشور، ارتباط مشترکان شبکه تلفن همراه در ایام نوروز 86 با مشکل مواجه نبود.

وی، گفت: خوشبختانه سرویس پیام کوتاه در این ایام با هیچ مشکلی مواجه نبوده است، به گونه‌ای که در روز 29 اسفند ماه، 88 میلیون پیام کوتاه و در اولین روز سال 118 میلیون پیام کوتاه از جانب کاربران ارسال شده است.

صدوقی، تصریح کرد: تعداد پیام‌های کوتاه ارسالی روز نخست فروردین، رکورد جدیدی برجا گذاشت و SMSهای ارسالی از جانب مشترکان، با آماری بسیار گسترده‌تر از ایام دیگر از جمله عید قربان مواجه شد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، ترافیک مکالمه مشترکان شبکه تلفن همراه در روزهای اول و دوم فروردین ماه سال جدید را "بالا" ارزیابی کرد و در عین حال ترافیک مکالمه در سایر روزهای نوروز امسال را متعادل خواند.

صدوقی، با اشاره به سفر گسترده مسافران نوروزی به شهرهای شمالی، گفت: در سال‌ گذشته، در استان مازندران و همچنین برخی دیگر از شهرهای کشور، به دلیل تعداد بیشتر سیم‌کارت نسبت به ظرفیت سوئیچ ایجاد شده، در روزهای نخست سال مشکل ارتباطی در شبکه تلفن همراه موجود بود، با این حال در روزهای اول و دوم فروردین ماه سال 1386، با وجود ترافیک بالای مکالمه در شمال و برخی نقاط دیگر کشور، با افزایش ظرفیت سوئیچ، مشکل ارتباطی حادی به وجود نیامد.

  • ۸۶/۰۱/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">