ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به نامه معاون فرماندار درباره عدم تخریب طبقه هفتم علاءالدین که خلاف ساخته شده است گفت: این نامه‌ عجیب و غریب است.

به گزارش فارس، مهدی چمران در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به اعتراض جمعی از اعضای شورای شهر تهران درخصوص نامه فرمانداری در مورد عدم تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین و منوط این تخریب به نظر شورای تامین گفت: این نامه عجیب و غریب است.

وی ادامه داد: با فرماندار تهران صحبت کرده‌ام و به او گلایه کرده‌ام که شما باید با ما در این زمینه همراهی می‌کردید.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر تهران، این نامه سوال‌برانگیز است که خدای ناکرده شاید پشت این نامه چیزی باشد و جای سوال است که معاون فرماندار چرا این نامه را نوشته و در صورتی که حق نگارش آن را نداشته و فرماندار قول داده که این موضوع را پیگیری کند.

به اعتقاد چمران، شهرداری نباید به این نامه توجه کند و باید براساس حکم دادستانی تخریب این طبقه را در دستور کار قرار دهد.

وی گفت: من نمی‌دانم که چرا شهرداری استخوان لای زخم می‌گذارد چراکه باید هرچه زودتر این موضوع را تمام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: اگر شهرداری رودربایستی دارد، ما 31 عضو شورای شهر تهران حاضر هستیم کلنگ به دست بگیریم و طبقه اضافه را خراب کنیم.ما بلد هستیم که چه جوری این طبقه را تخریب کنیم تا برای کسی مشکلی ایجاد نشود.

در ادامه غلامرضا انصاری نیز پیشنهاد داد 10 روز به فرمانداری فرصت داده شود تا نامه خود را پس بگیرد. در غیراینصورت نامه گلایه‌ای در پی این نامه فرمانداری، به وزارت کشور نوشته خواهد شد.

 

نامه فرمانداری درباره پاساژ علاءالدین مجهول‌الهویه است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نامه اخیر فرمانداری تهران برای جلوگیری از تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین مجهول‌الهویه است و شهرداری ۱۰ روز فرصت دارد نسبت به تخریب اقدام کند.

به گزارش فارس، اسماعیل دوستی در دویست و نود و هشتمین جلسه علنی شهر تهران اظهار داشت: در حادثه آسانسورها سازمان استاندارد مقصر نیست و سازنده‌های آسانسور مقصر اصلی حادثه‌های آسانسور هستند. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: در حال حاضر یک ناامنی درباره سقوط آسانسورهای متعدد در شهر ایجاد شده است که باید این موضوع پیگیری شود. 

دوستی درباره نامه اخیر فرمانداری تهران درباره جلوگیری از تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین اظهار داشت: نامه فرمانداری مجهول‌الهویه است، به نظر بنده، فرماندار از این نامه اطلاعی ندارد.

وی افزود: سال گذشته کمیسیون ماده 100 حکم تخریب داده است که شهرداری تعلل در این باره کرده است. 

دوستی افزود: در این نامه، معاون فرماندار گفته است تا حصول نظر شورای تأمین، از هرگونه اقدام درباره تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین جلوگیری شود، در صورتی که در کمیسیون ماده 100، 3 نفر قاضی حضور دارند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اینطور نمی‌شود که هر تخریبی در تهران قرار است انجام شود، در فرمانداری و شورای تأمین اجازه بگیرند، بنابراین باید فرمانداری این نامه را پس بگیرد. 

وی تأکید کرد: شهرداری اگر طی 10 روز نسبت به تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین اقدام نکند، بنده از شهردار سؤال خواهم کرد. 

دوستی خطاب به چمران گفت: به عنوان رئیس شورا از حیثیت 31 نفر از اعضای شورا درباره تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین دفاع کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">