ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فرماندهی سایبری ایالات متحده از حالت دفاعی به تهاجمی تغییر وضعیت داد.

فرماندهی سایبری نیروی زمینی ارتش آمریکا هفته گذشته به محل جدید خود منتقل شد؛ ساختمانی فوق مدرن با هزینه 366 میلیون دلار، واقع در فورت گوردون در ایالت جورجیا. استفان فوگارتی (Stephen Fogarty)، رئیس فرماندهی گفت که این جابه‌جایی به فرماندهی اجازه مشارکت کامل در عملیات‌های تهاجمی و تأثیرگذار را خواهد داد. در مراسمی به منظور جابه‌جایی فرماندهی، فوگارتی اعلام کرد که قصد دارد نقش بسیار مستقیم‌تری در حمله داشته باشد.

براساس گزارش منتشر شده از وب‌سایت «Defense News»، فوگارتی خاطرنشان کرد :«تا کنون دولت آمریکا سیاست سایبری دفاعی را در پیش گرفته بود. ما در نقطه‌ای هستیم که بیشتر در عملیات‌های دفاعی شرکت داشتیم و اکنون دیگر می‌توانیم بر آنها نظارت کنیم. آنها با تغییر رفتار (شبکه) دقیقه به دقیقه از ما مطلع می‌شوند.»

وی معتقد است که باید تمرکز بیشتری بر ادغام کردن تمام عناصر عملیات‌های اطلاعاتی جنگ الکترونیکی و بسیار مهم‌تر از همه اطلاعات تجاری موجود داشت.

به گفته رئیس فرماندهی سایبری نیروی زمینی ارتش ایالات متحده، یک مرکز عملیاتی فوق مدرن و پیشرفته که توانایی درک محیط اطلاعات جهانی را با اتصال به تمام فرماندهی‌های مؤلفه‌های نیروی زمینی فراهم می‌کند، در ساختمان جدید ستاد ایجاد شده است.

منبع:سایبربان

  • ۹۹/۰۶/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">