ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فروش اینترنت بی کیفیت ممنوع شد

| شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۰، ۰۳:۰۵ ب.ظ | ۱ نظر

فروش خدمات اینترنت بی کیفیت ممنوع است
تهران- معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: فروش خدمات اینترنت بی کیفیت ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ،' حسن رضوانی' روز شنبه افزود: در صورتی که سطح کیفیت خدمات پایین تر از سطح کیفیت مقرر شده باشد ، اپراتور ملزم به پرداخت خسارت خواهد بود اما براین اساس اپراتور نمی تواند به طور مکرر سطح کیفیت سرویس را پایین آورده و خسارت پرداخت کند.

وی با اشاره به این امر که پهنای باند فروخته شده به صورت اختصاصی (Dedicated) به مشترکین توسط شرکت‌های ارائه کننده سرویس باید به صورت شبانه روزی در اختیار آنها باشد اظهار داشت: اگر پهنای باند به صورت اشتراکی به مشترکین فروخته شود باید بر مبنای نرخ اشتراک توافق شده در قرارداد بین مشترک و شرکت ارائه دهنده سرویس، به مشترک ارائه شود.

رضوانی گفت: در صورت تکرار وضعیت یاد شده ، ارائه سرویس توسط اپراتور تا زمانی که سطح کیفیت سرویس را به سطح مطلوب برگرداند متوقف خواهد شد.

وی افزود: شرکت‌های مخابرات استان آذربایجان غربی ، قزوین و خوزستان به دلیل عدم تناسب پهنای باند خریداری شده و پهنای باند فروخته شده از فروش سرویس های اینترنتی منع شده اند و ارائه سرویس از سوی این شرکتها تخلف محسوب می شود و چنانچه کسانی اقدام به دریافت سرویس از آنها نمایند نمی توانند انتظار کیفیت مطلوب را داشته باشند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در خصوص شرکتهای فوق بیان کرد: این شرکت‌ها تا زمانی که پهنای باند خود را ترمیم نکنند و کیفیت سرویس خود را به سطح مطلوب نرسانند اجازه فروش نخواهند داشت .

  • ۹۰/۰۹/۱۲

نظرات  (۱)

بنده خیر سرم از سرویس ای دی اس ال یک مگ استفاده می کنم ولی سرعتم با دیال آپ 56 کیلویی فرق زیادی ندارد تماس از خوزستان شهر امیدیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">