ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فیس‌بوک استفاده از اسامی جعلی را پذیرفت

| يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

فیس بوک روز گذشته از تغییر برخی سیاست‌های خود در ارتباط با ضرورت استفاده کاربران از اسامی واقعیشان خبر داد. علت این تحول اعتراضات گسترده کاربران اعلام شده است.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، بسیاری از کاربران این سیاست فیس بوک را آزاردهنده دانسته و به علل گوناگون از جمله حفظ حریم شخصی، در امان ماندن از مزاحمان اینترنتی، شهرت در میان عموم بر مبنای اسم مستعار و نه نام واقعی و ... خواستار تغییر آن شده بودند.

در ماه های گذشته برخی گروه های مدافع حقوق کاربران در آمریکا از فیس بوک خواسته بودند هر چه سریعتر از اصرار بر استفاده کاربران از نام و نام خانوادگیشان دست بردارد.

بر مبنای تغییرات جدید کاربران می توانند در زمان تایید حسابشان توضیحات اضافه در مورد نامی که از آن استفاده می کنند، ارائه دهند. از این طریق دلیل استفاده آنها از اسمی به غیر از اسم واقعی مشخص می شود.

همچنین دیگر کاربران می توانند نمایه های کاربری افراد دیگری را که هویت نامشخصی دارند علامت بزنند تا این افراد شناسایی شده و ملزم به ارائه اطلاعاتی در مورد هویت خود شوند. البته هنوز شدت سختگیری ها در این زمینه و نحوه رسیدگی به گزارشات یاد شده مشخص نشده است.

  • ۹۴/۰۸/۱۰

فیس‌بوک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">