ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قبوض همراه اول پیامکی می شود

| چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۸۹، ۰۳:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: پس از حذف قبوض زیر 3 هزار تومان تلفن ثابت، قرار است قبوض کم مبلغ همراه اول نیز حذف و صورت حساب از طریق پیامک ارسال ‌شود تا مشترک در صورت تمایل صورت ‌حساب خود را الکترونیکی پرداخت کند.

داود زارعیان در گفت‌وگو با فارس در خصوص حذف قبوض کمتر از 3 هزار تومان تلفن ثابت، اظهار داشت: برای آزمایش این طرح ابتدا استان‌های اصفهان و شیراز به عنوان پایلوت انتخاب شد و در این استان‌ها برای صورت حساب‌های زیر 3 هزار تومان تلفن ثابت قبض صادر نشد، به این طریق مخابرات این مبلغ را طلب کار و در صورتحساب‌های دوره‌ بعد وصول شد.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران افزود: این اقدام به علت صدور قبض کمتر صرفه جویی‌هایی را برای مخابرات در پی داشت و از سوی دیگر به علت کاهش دفعات مراجعه برای پرداخت به نفع مشترکان است.

وی ادامه داد: پس از اجرای آزمایشی طرح، این پیشنهاد به هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران ارسال شد تا همین کار در تلفن همراه نیز انجام شود و مدیرعامل شرکت همراه اول از سوی هیئت مدیره مخابرات موظف شد تا مشخص کند، برای عدم صدور چه مبلغی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران تأکید کرد: این مبلغ باید به گونه‌ای تعیین شود که مبلغ وصولی‌ها نیز بالا نرود.

وی تصریح کرد: اگر بنا باشد برای 4 یا 5 میلیون مشترک قبض صادر نشود حتی اگر هر قبض3 یا 4 هزار تومان در ماه باشد ممکن است وصولی‌ها بالا برود.

زارعیان گفت: به هر حال به فکر ساماندهی این طرح هستیم و البته بنا داریم که اگر قبض صادر نشد به صورت پیامکی برای مشترکان مبلغ صورت‌حساب را ارسال کنیم تا در صورت تمایل از طریق الکترونیکی پرداخت کنند، زیرا پرداخت از طریق الکترونیکی هزینه خاصی ندارد.

وی ادامه داد: در نهایت روش کار به این صورت خواهد بود که برای صورت حساب کمتر از مثلا 3 هزار تومان قبض صادر نمی‌شود، اما پیامکی ارسال می‌شود تا مشترک در صورت تمایل الکترونیکی پرداخت کند.

  • ۸۹/۰۵/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">