ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قرارداد 3 پیمانکار عمومی قابل تمدید نیست

| چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۸۵، ۰۳:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

یک کارشناس مخابرات تاکید کرد: شرکت ارتباطات سیار نمی‌تواند بدون انجام کامل تعهدات از سوی سه GC یا پیمانکار عمومی طرف خود، قرارداد آنها را تمدید کند.

یک کارشناس مخابرات در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: زمانی که یک قرارداد منعقد می‌شود، دو طرف قرارداد ملزم به اجرای کامل و بدون چون و چرا مفاد آن هستند.

وی به قرارداد سه پیمانکار عمومی با مخابرات برای توسعه ظرفیت شبکه تلفن همراه به حدود پنج میلیون شماره اشاره و عنوان کرد:این شرکتها هنوز پس از گذشت یکسال به تعهدات خود عمل نکرده‌اند.

وی تاکید کرد: باید این سوال از مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار مطرح شود که چگونه می‌توان قراداد GCهایی که تخلف کرده‌ و باید جریمه بپردازند، تمدید کرد.

این کارشناس مخابرات خسارت مخابرات از محل عدم‌النفع به میزان 700 میلیارد تومان را یاآور شد و گفت: این سه شرکت در ابتدای قرارداد 170 میلیارد تومان پیش قرارداد دریافت کرده‌اند.از این سه GC باید سوال شود که 170 میلیارد تومان دریافتی را در کجا هزینه کرده‌اند.

این کارشناس مخابرات عدم اصلاح ساختار اداری در شرکت ارتباطات سیار را یکی دیگر از مواردی بیان کرد که هنوز عملی نشده است.

وی اظهار داشت: کسانی که مسئول اصلاح شبکه تلفن همراه و بهینه‌سازی بودند و هنوز به وعده خود عمل نکرده‌اند، در این شرکت مشغول به کار هستند.

  • ۸۵/۰۴/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">