ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قرعه کشی بزرگ نوکیا در ایران برگزار شد

| شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۸۹، ۰۱:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

برنده نهایی قرعه کشی خریداران گوشی های نوکیا با ضمانت نامه رسمی معرفی شد.

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا، نوکیا با برگزاری این قرعه کشی فرصتی را در اختیار تمامی مصرف کنندگان قرار داد تا بتوانند طی مدت شش ماه با خرید یکی از گوشی های این شرکت که دارای ضمانت نامه رسمی نوکیا بود در قرعه کشی بزرگ یک دستگاه مرسدس بنز GLK شرکت نمایند.

"علیرضا شفیع پور" مدیر کل نوکیا در ایران، در این باره گفت: عمده تلاش های ما در عرصه بازاریابی همواره بر حمایت از حقوق مصرف کنندگان مترکز بوده است و به همین دلیل این امر از جایگاه مهمی در استراتژی بلند مدت نوکیا برخوردار است.

بر اساس این گزارش، تمامی مصرف کنندگان علاقه مند به خرید گوشی های با ضمانت نامه رسمی نوکیا تا 10 تیرماه فرصت داشتند با خرید و ارسال شماره سریال معتبر گوشی خود در این قرعه کشی بزرگ نوکیا شرکت نمایند.

طی مراسم قرعه کشی ضمن اهدای یک مرسدس بنز GLKبه نفر اول، به فروشگاهی که این برنده گوشی نوکیای خود را از آن خریداری کرده بود نیز یک دستگاه پژو 206 اهدا گردید. ضمناً از 9 نفر برگزیده بعدی قرعه کشی به همراه فروشندگان آن ها نیز تقدیر به عمل آمد.

  • ۸۹/۰۵/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">