ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قیمت موبایل را در سامانه 124 چک کنید

| سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

 عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیون نظارت و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل گفت: مردم می‌توانند در سامانه ۱۲۴ قیمت واقعی تلفن همراه را مشاهده کنند و اگر در مغازه های فروش موبایل قیمتی را متفاوت با قیمت ارائه شده در سامانه ۱۲۴ دیدند از خرید تلفن همراه صرفنظر کنند.
رضا قربانی، عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیون نظارت و تنظیم بازار انجمن واردکنندگان موبایل در گفت وگو با فارس  با اشاره به پیگیری های این اتحادیه برای عرضه تلفن همراه با قیمت واقعی، گفت: مردم می‌توانند در سامانه ۱۲۴ قیمت واقعی تلفن همراه را مشاهده کنند و اگر در مغازه های فروش موبایل قیمتی را متفاوت با قیمت ارائه شده در سامانه ۱۲۴ دیدند از خرید تلفن همراه صرف‌نظر کنند.

وی تاکید کرد: سامانه ۱۲۴ یک سامانه به روز است و قیمت هایی که در این سامانه قرار می گیرند قیمت های درستی است که بایدتلفن های همراه با همین قیمت به دست مصرف کننده برسد.

قربانی در ادامه بیان کرد: همچنین درصدد هستیم تا هر چه سریعتر با وزارت صنعت معدن و تجارت صحبت کنیم تا مشکل و اختلال در ثبت سفارش ها برطرف شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بانک مرکزی نیز طی روزهای گذشته با کندی مواجه شده و اگر این سیستم هم به حالت قبل بازگردد می‌توان به این قضیه امیدوار بود که هرچه سریع تر قیمت‌ها به قیمت گذشته بازگردد.

پیش از این، تعدادی از مخاطبان در سامانه فارس من خواستار نظارت بیشتر بر بازار تلفن همراه و جلوگیری از راه‌های افزایش قیمت تجهیزات فناوری اطلاعات شدند.

  • ۹۸/۰۹/۰۵

بازار موبایل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">