ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

لاریجانی: از شرکت مخابرات حمایت می‌کنیم

| چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

 دهناد در دیدار با  لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با تبیین فعالیت ها و سرمایه گذاری های شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران در 6 سال گذشته حدود 14هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است وآمادگی داریم ظرفیت عظیم این شرکت را برای توسعه کشور و اشتغالزایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به کار گیریم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران،  دهناد سرپرست شرکت مخابرات ایران در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو افزود: در راستای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری مجموعه مخابرات، تمام توان خود را به کار گرفته است، به گونه ای که از همه ظرفیت ها به منظور پیشرفت و افزایش رشد اقتصادی کشور استفاده شود.

 سرپرست شرکت مخابرات ایران با اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته در زمینه توسعه مخابرات گفت: در طی 6 سال پس از خصوصی سازی مخابرات، حدود 14هزار میلیاردتومان سرمایه گذاری انجام داده ایم و در 4 سال آینده نیز ٧٢ هزار میلیارد ریال فقط در بخش تلفن ثابت سرمایه گذاری خواهیم داشت. 

وی با اشاره به افزایش نیافتن تعرفه ها، عدم تناسب هزینه ها و درآمد، هزینه های نگهداری از خطوط تلفن ثابت و همچنین هزینه های حاصل از اجرای طرح همکدی در سراسر کشور برای مخابرات ، بر لزوم عادلانه نمودن تعرفه ها تاکید کرد و گفت: در صورت تحقق این امر و مساعدت های دولت محترم، این شرکت آمادگی دارد ضمن افزایش اشتغالزایی در سطح جامعه،سالانه بیش از 5 هزار میلیارد تومان سود مستقیم به دولت پرداخت نماید. 

لاریجانی نیز در این دیدار با اشاره به  ضرورت افزایش توانمندی کارکنان متناسب با توسعه تکنولوژی گفت: با توجه به نقش اثرگذار مخابرات در توسعه کشور، در رفع مشکلات و چالش ها از این مجموعه حمایت می کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">