ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

لایحه نصب BTS به مجلس می رود

| جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۸۶، ۰۳:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

موضوع منع مردم و شهرداری از نصب سایت‌های BTS در مناطق مسکونی همچنان ادامه دارد، بنابراین با توافق صورت گرفته با نمایندگان عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی، مقرر شد برای حل این موضوع، لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس تقدیم شود.

دکتر وفا غفاریان، رئیس هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: یکی از مشکلات آنتن‌دهی تلفن همراه، مربوط به مساله ممانعت و مخالفت مردم است، ضمن آنکه شهرداری نیز گاهی مانع نصب آنتن و سایت‌های BTS شده است که هر دو مانع با ارائه لایحه قانونی و کمک نمایندگان مجلس حل خواهد شد.

غفاریان، در عین حال گفت: لایحه فوق، هنوز به مجلس ارائه نشده است.

وی، تاکید کرد: ارائه لایحه از سوی دولت و کمک مجلس در قانون‌مند شدن مساله نصب سایت‌ها و رفع مشکلات با شهرداری، گام موثری در پوشش‌دهی شبکه تلفن همراه خواهد بود.

به گفته رئیس هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران، در حال حاضر، مشکل با دولت حل شده است، اما شهرداری تمکین نمی‌کند، در صورتی که مخابرات، وظیفه زیباسازی آنتن‌های نصب شده را نیز پذیرفته است.

  • ۸۶/۰۳/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">