ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

متخصصان تیک‌تاک فردا به تهران می‌آیند

| شنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۰۱:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

متخصصان شرکت Anext «خدمات‌دهنده کسب‌وکار دوئین (TikTok)» که یکی از شرکت‌های برتر تجارت الکترونیک در کشور چین است، با سفر به کشورمان روز یکشنبه 11 تیرماه 1402 در اتاق بازرگانی تهران حاضر می‌شوند تا با فعالان اقتصادی کشورمان دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

بنابر اعلام معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران، متخصصان شرکت Anext «خدمات‌دهنده کسب‌وکار دوئین (TikTok)» که یکی از شرکت‌های برتر تجارت الکترونیک در کشور چین است، با سفر به کشورمان روز یکشنبه 11 تیرماه 1402 در اتاق بازرگانی تهران حاضر می‌شوند تا با فعالان اقتصادی کشورمان دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، این شرکت ارائه‌دهنده خدمات فروش اینترنتی، به دعوت رسمی مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت و به منظور آشنایی با ظرفیت­ها و توانمندی­های بنگاه­های تولیدی و تامین‌کننده ایرانی، حضور در نمایشگاه الکامپ و ارتقای سطح همکاری‌های تجاری-اقتصادی بین دو کشور به تهران عزیمت و علاقه‌مندی خود را به منظور دیدار و مذاکره با فعالان اقتصادی در حوزه‌ محصولات صنایع غذایی و کشاورزی اعلام کرده است.

حسام الدین حلاج، معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران، با اعلام این خبر، توضیح داد که این شرکت تجاری برای محصولات مختلف به صورت ویدئویی تولید محتوا می­کند و با استفاده از داده­های هوش مصنوعی، ضمن شناسایی ذائقه مشتریان چینی، شرکت­های ایرانی را در بازاریابی و فروش محصولات از طریق پلتفرم­های پرمخاطب در چین از جمله دوئین (تیک تاک) یاری می­رساند. در همین راستا، اتاق تهران در نظر دارد تا همایشی را در ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 11 تیرماه 1402 به منظور دیدار و مذاکره فعالان اقتصادی ایرانی علاقمند با مدیران عالی این شرکت و آشنایی با فرصت‌های ورود به بازار چین از طریق این پلتفرم برگزار کند.

علاقمندان می‌توانند برای حضور در این نشست در وب‌سایت اتاق تهران ثبت‌نام کنند. مهلت ثبت‌نام تا روز ­شنبه مورخ 10 تیرماه است. حضور در این رویداد هیچ‌گونه هزینه‌ای برای اعضای اتاق و فعالان اقتصادی در برندارد، اما ثبت‌نام الزامی است. لازم به ذکر است که فرم ثبت‌نام باید به زبان انگلیسی پر شود تا در اختیار طرف چینی قرار گیرد.

  • ۰۲/۰۴/۱۰

تیک تاک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">