ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مجلس موضوع سیم کارت اعتباری دولتی را بررسی می‌کند

| سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۸۵، ۰۸:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مجلس در خصوص تصمیم دولت برای عرضه سیم کارت اعتباری تلفن همراه در کشور حساس است و آن را پیگیری می‌کند.

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، افزود: مجلس قانونی بودن تصمیم دولت برای واگذاری سیم کارت اعتباری تلفن همراه را بررسی خواهد کرد.

وی در خصوص ثبت نام سیم کارت تلفن همراه در بهمن ماه گذشته با توجه به قانون برنامه چهارم که دولت را موظف کرده سالانه حداقل 20 از میزان تصدی گری خود کاهش دهد، گفت:‌ پیش از شروع ثبت نام این دوره موضوعاتی چون اختلالات شبکه تلفن همراه و کمبود امکانات و مواردی دیگر در مجلس بررسی شد، اما مسئولان دولتی اعلام کردند با ثبت نام این دوره کمبودهای موجود در این عرضه به طور کامل برطرف و تعهدات اپراتور اول اجرایی خواهد شد.

گفتنی است: شرکت تعاونی اسلامی مجتمع صنعتی رفسنجان برنده مناقصه سیم کارت اعتباری کشور از خرداد ماه سال جاری واگذاری تدریجی دو میلیون شماره سیم کارت اعتباری با نام تجاری تالیا را آغاز کرد که تاکنون حدود نیم میلیون نفر در تهران مشترک این شبکه هستند.

  • ۸۵/۰۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">