ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مجمع عمومی فوق‌العاده‌ی همکاران سیستم‌، با طرح و تصویب افزایش سرمایه‌ی 650 میلیارد ریال طی مدت سه سال از محل سود انباشته در سالن کنفرانس دفتر مرکزی شرکت برگزار شد.

مهدی امیری مدیرعامل شرکت در بخش نخست ارائه‌ی خود به سهام‌داران، به بیان خلاصه‌ای از عملکرد همکاران سیستم از زمان ورود به بازار سرمایه پرداخت. او هم‌چنین با اشاره به افزایش سرمایه در سال‌های 92، 93، 94 و 95،  اقدامات انجام‌شده در این سال‌ها را نیز تشریح کرد.

به‌ گفته‌ی امیری افزایش سرمایه در این 4 سال، زمینه‌ساز توسعه‌ی همکاران سیستم در زمینه‌ها‌ی مختلف عرضه‌ی محصولات، ارائه‌ی خدمات و فعالیت‌های زیرساختی شده است. تاسیس مرکز خدمات پشتیبانی پیشرفته مطابق با استانداردهای جهانی و توسعه‌ی فیزیکی شرکت‌های منطقه‌ای از نمونه اقدام‌های توسعه‌ای همکاران سیستم در سال‌های گذشته بوده است. در زمینه‌ی عرضه‌ی محصولات و فناوری‌های جدید نیز همکاران سیستم موفق شده است علاوه بر تکمیل سبد محصولی راهکاران، با فراهم آوردن زیرساخت‌های فناوری‌ رایانش ابری، نخستین ERP بر بستر ابر را با نام «راهکاران ابری» به بازار عرضه کند.

امیری در ادامه با اعلام تصویب پیشنهاد افزایش سرمایه توسط سازمان بورس، اهداف توسعه‌ای شرکت در سه‌ سال آینده را برشمرد. وی افزود: تمرکز بر مدیریت پروژه‌های بزرگ، ارتقاء سیستم‌های مشتریان به راهکاران، توسعه‌ی فروش راهکاران ابری و مشارکت با شرکت‌های بین‌المللی مهم‌ترین اهداف توسعه‌ای شرکت در سال جاری هستند. مدیرعامل همکاران سیستم افزود: «از محل افزایش سرمایه، افزایش ظرفیت تولید و توسعه‌ی محصولات، ارتقاء کیفیت خدمات به مشتریان، حفظ و قدرت بخشیدن به جایگاه همکاران سیستم در رهبری صنعت نرم‌افزار کشور و بهبود زیرساخت‌های شرکت‌های زیرمجموعه نیز با قوت دنبال خواهد شد.»

در ادامه‌ی جلسه‌ی مجمع عمومی فوق‌العاده، پیشنهاد افزایش سرمایه به مبلغ 650 میلیارد ریال از محل سود انباشته در سه مرحله در سال‌های 96، 97 و 98  مطرح شد که این پیشنهاد با اکثریت آراء به تصویب رسید.

  • ۹۶/۰۵/۰۳

همکاران سیستم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">