ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مجوز اپراتورهای خصوصی تلفن ثابت باطل شد

| چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۸۶، ۰۳:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

پس از گذشت 5 سال از شروع فعالیت اپراتورهای خصوصی تلفن ثابت در کشور، شنیده‌‏ها از ابطال مجوز تمامی این اپراتورها حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حکم ابطال پروانه اپراتورهای خصوصی تلفن ثابت که در کمیسیون تنظیم مقررات صورت جلسه شده است، پس از تکمیل به شرکت‌‏های خصوصی تلفن ثابت ابلاغ خواهد شد.

از آنجایی که اپراتورهای خصوصی تلفن ثابت پس از گذشت 5 سال موفق نشدند حتی یک سیستم تعهدات خود را مبنی بر واگذاری 2 میلیون خط تلفن ثابت در کشور اجرایی کنند سازمان تنظیم مقررات نسبت به ابطال پروانه این 6 شرکت کرده است و تنها به اپراتورهایی که در مناطقی فعالیت خود را تا حدی اجرایی کرده‌‏اند فرصت داده است. به این معنی که پروانه فعالیت شرکت‌‏هایی که در مناطق و یا استان خاص سرویس ارائه کرده‌‏اند به همان منطقه محدود خواهد شد.

براساس این گزارش، با توجه به فرصت‌‏های متعدد سازمان تنظیم مقررات، تلفن‌‏های منصوبه بخش خصوصی در کشور به 100 هزار شماره هم نرسیده است و به این دلیل کمیسیون تنظیم مقررات، سازمان رگولاتوری را موظف به تجدید نظر در ضوابط و شرایط پروانه فوق کرده است و شنیده‌‏ها حاکی از آن است که مقدمات فراخوان برای اعطای پروانه جدید تلفن ثابت بخش خصوصی در حال آماده شدن است.

به این ترتیب سازمان تنظیم مقررات قصد دارد با اصلاح برخی مشکلات در ضوابط پروانه تلفن ثابت خصوصی که در گذشته وجود داشت پروانه‌‏های جدیدی را برای شرکت‌‏های متقاضی در این زمینه صادر کند.

همچنین این گزارش می‌‏افزاید: پروانه جدید اپراتوری خصوصی تلفن ثابت قابلیت ارائه دیتا را همراه با صوت خواهد داشت.

  • ۸۶/۰۳/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">