ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

محتوای یوتیوب برای کودکان مناسب می‌شود

| يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

گزارش ها نشان می دهد یوتیوب قصد دارد نسخه اپلیکیشنی را ارائه کند که محتوای بررسی شده و مناسب را برای کودکان نمایش می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  انگجت، طی ماه های گذشته برخی تحقیقات نشان داد محیط یوتیوب حتی با فیلترهایی برای کودکان چندان مناسب نیست.  

این بستر چند مشکل دارد؛ مانند ویدئوهایی که ظاهرا برای نمایش خانوادگی مناسب هستند اما در واقع اینطور نیستند. همچنین این اپلیکیشن ویدئوهای نامناسبی را در اپلیکیشن کودکان پیشنهاد می کند.

به نوشته بازفید این بستر قصد دارد نسخه جدیدی از اپلیکیشن مخصوص کودکان را عرضه کند که فقط ویدئوها و کانال هایی را نمایش می دهد که گروهی از کارمندان یوتیوب آنها را انتخاب کرده اند.

یوتیوب مدتی است که مشغول پاکسازی وب سایت خود است و به همین دلیل صدها هزاران ویدئو و کامنت مربوط به سوءاستفاده از کودکان و کودک آزاری، ویدئوهای نامناسب کودکان را حذف کرده است. اما اگر الگوریتم ها همچنان ویدئوهای نامناسب را پیشنهاد دهند، تلاش ها برای پاکسازی یوتیوب از بین می رود. اما اپلیکیشنی که فقط محتوای بررسی شده را نمایش می دهد برای والدین تضمین می کند کودکانشان هرگز با مطالب نامناسب روبرو نمی شوند.

درهمین راستا نسخه ارتقا یافته  اپلیکیشن به والدین اجازه انتخاب می دهد.  والدین می توانند بین نسخه استاندارد یوتیوب و نسخه ای که ویدئوهای بررسی شده را نمایش می دهد، انتخاب کنند.

به هرحال این اپلیکیشن  ویدئوهای بررسی شده ای را نمایش می دهد که والدین می توانند  از محتوای آن اطمینان داشته باشند.

البته یوتیوب این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.

  • ۹۷/۰۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">