ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

محدودیتی برای وگذاری سیم‌کارت دولتی نیست

| شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۷:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت که واگذاری سیم کارت‌های همراه اول تا زمان اجرایی شدن پروانه اپراتور اول ، بر اساس برنامه‌های دولتی انجام خواهد گرفت.

پیش از این رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران از واگذاری ‪ ۱۰‬میلیون سیم کارت اعتباری همراه اول در سال جاری خبرداده بود.

صابر فیضی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر واگذاری سیم کارت‌های همراه اول براساس برنامه‌های دولتی اظهارداشت: در صورت اجرایی شدن پروانه باید محدودیت‌های پروانه نیز اجرا شود ، اما در زمان حاضر هیچ محدودیتی از نظر واگذاری نداریم .

وی در مورد اجرای پروانه اپراتور اول گفت: منتظر اعتبارات بودجه ‪۸۷‬ بودیم که ابلاغ شد و با هماهنگی خزانه از مبالغی که بابت اجرای کارهای خصوصی‌سازی ها در نظر گرفته شده است ، پروانه را اجرا می‌کنیم.

فیضی در مورد تکلیف ودایع مردم گفت: ودایع به همان صورت ودیعه در شرکت مخابرات ایران باقی می‌ماند ولی در صورتی که کسی بخواهد ودیعه را بگیرد ، باید خط تلفن را پس دهد .
همچنین به گفته‌ی معاون بازاریابی و امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار واگذاری مرحله‌ی نهم سیم‌کارت‌های دولتی در دو سال گذشته از نظر تعداد بزرگ‌ترین واگذاری بوده که حدود 2 میلیون سیم‌کارت در یک مرحله واگذار می‌شود.

محمدمهدی عطوفی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این خبر اظهار کرد: تعداد یک میلیون و 971 هزار و 611 سیم‌کارت اعتباری در این دوره واگذار می‌شود که با احتساب 15 هزار سیم‌کارت دائمی به طور کل تعداد یک میلیون و 986 هزار و 670 سیم‌کارت در کشور واگذار خواهد شد.

وی گفت: واگذاری سیم‌کارت‌ها در تهران از امروز آغاز شده و در دیگر نقاط کشور واگذاری‌ها از تاریخ 21 اردیبهشت‌ماه یعنی با یک هفته تاخیر پس از تهران آغاز می‌شود.

عطوفی یادآور شد: در این مرحله تقریبا 23 استان به روز می‌شوند و شش استان دیگر باقی می‌ماند که امیدواریم ظرف یک ماه آینده نیز آن‌ها را آماده کنیم اما در تهران تعداد 410 هزار سیم کارت اعتباری توزیع خواهد شد.
بر اساس این گزارش دکتر وفا غفاریان، علت اعلام پیش از موعد کاهش قیمت سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول به 150 هزار تومان را جلوگیری از غافل‌گیری فعالان این حوزه به دلیل تغییرات غیر مترقبه عنوان کرد.

رییس هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: بر خلاف برخی اظهارات، اعلام کاهش نرخ سیم‌کارت‌های همراه اول به 150 هزار تومان، بر بازار تلفن همراه و تقاضا برای این سیم‌کارت‌ها تاثیرگذار نبوده است.

وی افزود: بازار منطق خود را داشته و اصولا ثبت‌نام سیم‌کارت‌های دائمی با عرضه سیم‌کارت‌های اعتباری توسط اپراتورها، محدود شده است.

غفاریان، تاکید کرد: در حال حاضر، بیشترین تقاضاها متوجه سیم‌کارت‌های اعتباری است و اعلام کاهش نرخ سیم‌کارت‌های دائمی، چندان بر بازار تاثیرگذار نیست.

رییس هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران، در پایان گفت: سیم‌کارت‌ها بعد از ابلاغ پروانه شرکت مخابرات ایران، به نرخ 150 هزار تومان عرضه خواهد شد.

  • ۸۷/۰۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">