ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات از همکدی 280 میلیاردتومان ضرر کرد

| دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: 5 سال است فریاد می‌زنیم تعرفه‌های تلفن ثابت با وضعیت موجود به معنی فاتحه فرستادن بر صنعت ارتباطات است. ایران کمترین تعرفه تلفن را در دنیا به خود اختصاص داده است.

به گزارش فارس، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ارتباطات سیار امروز در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

سیدمصطفی سیدهاشمی در مجمع امروز گفت: 5 سال است می‌گوییم تعرفه‌های تلفن ثابت با وضعیت موجود به معنی فاتحه فرستادن بر صنعت ارتباطات است. ایران کمترین تعرفه تلفن را در دنیا به خود اختصاص داده است.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: علاوه بر این، ابلاغی با عنوان اجرای هم‌کدی به ما دادند که مخابرات با همه توان آن را انجام داد و اجرای هم‌کدی 280 میلیارد تومان به مخابرات خسارت وارد کرد.

وی ادامه داد: از این رو چند پیشنهاد برای تغییر تعرفه تلفن ثابت آماده کرده‌ایم که امیدواریم محقق شود. البته قرار بود این امر سال گذشته اجرایی شود که تاکنون محقق نشده است.

سید هاشمی همچنین از سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومان مخابرات در نسل سوم تلفن همراه خبر داد.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران سال 93 را سال نقطه عطف صنعت مخابرات کشور خواند و گفت: درآمد همراه اول 8 هزار و 392 میلیارد تومان و سود این شرکت 2 هزار و 530 میلیارد تومان در سال 93 بوده است.

  • ۹۴/۰۱/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">