ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه معاونان و مدیران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از مرکز مخابرات نهری بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛ امیر لاجوردی در این جریان این بازدید عنوان کرد: در حال طراحی یک برنامه گام‌ به گام برای کمک به حل مشکلات شرکت مخابرات و توسعه شبکه ارتباطی این شرکت هستیم. 
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توسعه پوشش فیبرنوری در کشور را یکی دیگر از اقدامات مهم دانست و افزود: شرکت مخابرات از ۷ میلیون پوشش تعهدی در پروانه، باید حداقل چهارم میلیون پوشش جدید در سال جاری ایجاد نماید.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز در این بازدید با اشاره به صدور پروانه UNSP برای این شرکت بیان کرد: رویکرد ما برای توسعه در مخابرات براساس سیاست‌های سازمان تنظیم و الحاقیه پروانه UNSP است.
مجید سلطانی با اعلام آمادگی مخابرات برای رفع مشکلات موجود در پروژه فیبرنوری، افزود: شرکت مخابرات ایران آماده‌ است تا کمبودهای هر منطقه‌ را در حوزه فیبرنوری جبران کرده و اقدامات لازم برای توسعه FTTH در کشور را انجام دهد.
در ادامه رئیس رگولاتوری و معاونانش از سالن مانیتورینگ مرکز مخابرات شهید نهری و مرکز نورونتا مخابرات بازدید کردند‌.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">