ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بر اساس پیش بینی های شرکت مخابرات ایران در سال جاری این شرکت دو میلیون و 600هزار شماره تلفن همراه واگذار خواهد کرد که با این واگذاریها تعداد مشترکان به بیش از 11میلیون مشترک می رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس تا پایان هفته دهم سال جاری تعداد مشترکان تلفن همراه کشور به بیش از 8میلیون و 500هزار و 400هزار نفر رسیده است. تا همین زمان مخابرات توانسته 933 هزار شماره تلفن همراه واگذار کند و یک هزار شهر را تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار دهد.

تعداد آنتن های bts دولتی نیز به 6645 آنتن رسیده است. بدین ترتیب در پایان هفته دهم امسال ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور به 40/12 درصد رسیده است.

بر این اساس هم اکنون تهران با 62/28 درصد و خراسان شمالی با 74/2 درصد بیشترین و کمترین ضریب نفوذ شبکه تلفن همراه در کشور را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش فارس تا پایان هفته دهم سال 85 تمامی مشترکان تلفن دارای سیستم ارسال پیام کوتاه بوده‌اند و 219 هزار و 808 نفر نیز از امکانات VMS (صندوق پست صوتی) استفاده کرده اند.

شبکه تلفن همراه اعتباری نیز در تهران 417 هزار و 830 مشترک دارد.

تا پایان هفته دهم مخابرات با 87 کشور ارتباط ارومینگ برقرار کرده است و 22 کشور نیز در حال مذاکره بوده و 28 کشور نیز در حال تست بود.

  • ۸۵/۰۴/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">