ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات حق ارایه اینترنت پرسرعت ارایه کند

| يكشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۳:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

در صورت واگذاری سهام در بورس، شرکت مخابرات ایران این حق را دارد تا به ارائه اینترنت پرسرعت بپردازد.

دکتر محمدرضا فرنقی، مدیر روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: رگولاتوری، همواره در فعالیت‌های خود بر این اصل تاکید داشته است تا فضای رقابتی بین اپراتورها برقرار شود.

وی، در خصوص ورود احتمالی مخابرات به حیطه PAP‌ها، تصریح کرد: مخابرات در صورتی که به بخش خصوصی واگذار شود، کاملا محق است تا اینترنت پرسرعت ارائه کند.

فرنقی، ادامه داد: در هر حال، یک اپراتور اگر مایل باشد می‌تواند هر سرویسی که بخواهد را ارائه کند و مخابرات نیز پس از خصوصی‌سازی می‌تواند سرویس‌های دلخواه خود را ارائه کند.

مدیر روابط عمومی رگولاتوری، گفت: مخابرات زیرساخت‌های لازم را برای شرکت‌های PAP تامین می‌کند، از این رو مخابرات با وجود امکانات در اختیار، بسیار قوی‌تر از شرکت‌های PAP خواهد بود.

فرنقی، در پایان، گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، همواره تلاش می‌کند تا حقوق سایرین را در نظر قرار دهد و فضای رقابتی همواره حفظ شود.

  • ۸۷/۰۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">